فرماندار زرین دشت : تامین مسکن مددجویان از کارکردهای اصلی نظام اسلامی در مناطق محروم است
فرماندار زرین دشت : تامین مسکن مددجویان از کارکردهای اصلی نظام اسلامی در مناطق محروم است

تعدادی از واحدهای مسکونی ساخته شده مددجویان کمیته امداد امام (ره) توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرین دشت با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس ، فرماندار زرین دشت و بخشدار و روسای ادارات این شهرستان به بهره برداری رسید . به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن […]

تعدادی از واحدهای مسکونی ساخته شده مددجویان کمیته امداد امام (ره) توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرین دشت با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس ، فرماندار زرین دشت و بخشدار و روسای ادارات این شهرستان به بهره برداری رسید .

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس طی مراسمی یک واحد مسکن مددجویان کمیته امداد به صورت نمادین در شهرستان زرین دشت به بهره برداری رسید.

ابراهیم خرم فرماندار زرین دشت از خدمات بنیاد مسکن و کمیته امداد برای مشارکت در تامین مسکن نیازمندان تقدیر کرد و ابراز داشت : تامین مسکن مددجویان از کارکردهای اصلی نظام اسلامی در مناطق محروم است .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان زرین دشت نیز با تقدیر از کلیه مسوولان بر لزوم مشارکت بیشتر برای تامین مسکن نیازمندان تاکید کرد و گفت: طعم شیرین خدمات با تامین مسکن محرومان و نیازمندان و مددجویان در کام مردم ماندگار می شود ، تامین مسکن نیازمندان موجب افزایش رضایت مردم ، کاهش مهاجرت های ناخواسته ، کاهش آلام و رنج خانوارهای دارای اعضای معلول و مدد جویان می شود .

مهندس امیر برومند ادامه داد: از سال گذشته تا کنون براى ۵۵۰ واحد مسکونى روستایى در این شهرستان سند مالکیت صادر شده و همچنین پرونده هاى زیادى براى صدور رأى و صدور سند با همکارى اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان زرین دشت آماده شده است. به گفته برومند همچنین از سال گذشته تا کنون یک هزار و ۳۰۰ فقره تسهیلات احداثى به روستاییان و شهرهاى زیر ۲۰ هزار نفر در زرین دشت اختصاص یافت.

مدیر بنیاد مسکن زرین دشت گفت: از سال گذشته تا به حال یک هزار و ۳۰۰ فقره تسهیلات احداثى طرح ویژه، حوادث به متقاضیان مسکن روستایى و متقاضیان شهرهاى زیر ۲۵ هزار نفرجمعیت با اعتبارى افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان پرداخت شده است. در پایان یک واحد مسکونی به صورت نمادین که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زرین دشت ساخته شده افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و در پایان با اهدای لوح سپاس توسط دکتر بذر افشان از زحمات مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زرین دشت قدر دانی شد.