کسب عنوان پروفسور افتخاری توسط پزشک شیرازی در تاجیکستان
کسب عنوان پروفسور افتخاری توسط پزشک شیرازی در تاجیکستان

به گزارش پگاه خبر؛رضا عسکری گفت: عنوان پروفسوری جمهوری تاجیکستان به دکتر  سامان نیک اقبالیان اهدا شد. رضا عسکری افزود: طی مراسمی که در شهر دوشنبه پایتخت کشور تاجیکستان برگزار شداز  دکتر سامان نیک اقبالیان تجلیل به عمل آمد و عنوان پروفسور افتخاری این کشور به او اهداشد. وی ضمن  تبریک به این  استاد برجسته […]

به گزارش پگاه خبر؛رضا عسکری گفت: عنوان پروفسوری جمهوری تاجیکستان به دکتر  سامان نیک اقبالیان اهدا شد.
رضا عسکری افزود: طی مراسمی که در شهر دوشنبه پایتخت کشور تاجیکستان برگزار شداز  دکتر سامان نیک اقبالیان تجلیل به عمل آمد و عنوان پروفسور افتخاری این کشور به او اهداشد.
وی ضمن  تبریک به این  استاد برجسته پزشکی شیراز اظهار داشت: بی شک کسب چنین عناوینی تاثیر به سزایی در مباحث درمانی، آموزش _پزشکی و گردشگری سلامت شیراز و ایران خواهد داشت. به گفته عسکری، دکتر سامان نیک اقبالیان یکی از پزشکان ارشد و برجسته شیرازی است که ریاست انجمن پیوند ایران را نیز به عهده دارد.
عسکری در بخش دیگری از این گفت وگو اضافه کرد: با توجه به اینکه شهر شیراز در زمینه درمان  بسیاری از بیماری ها و پیوند اعضا قطب پزشکی ایران محسوب می شود و در مباحث توریست سلامت و گردشگر درمانی ید طولانی دارد از این رو  در بیمارستان مرکزی شیراز  بخش توریست درمانی به صورت کاملا تخصصی راه اندازی شده و فعال است. وی اضافه کرد :در این بخش سعی داریم گردشگران حوزه درمان و سلامت را بی واسطه به شیراز هدایت کنیم.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

کسب عنوان پروفسور