رزمایش نظامی، فرهنگی بسیجیان مهریز یزد آغاز شد
رزمایش نظامی، فرهنگی بسیجیان مهریز یزد آغاز شد

رزمایش نظامی فرهنگی سه گردان از بسیجیان مهریز تحت عنوان الی بیت‌المقدس روز جمعه با شعار « چهل سال مردم‌یاری، امنیت و خدمت » در محل اردوگاه قدس این شهرستان آغاز شد.  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت : این رزمایش به مدت ۲ روز  با حضور نیروهای جانبرکف بسیجی با هدف تقویت روحیه نیروها […]

رزمایش نظامی فرهنگی سه گردان از بسیجیان مهریز تحت عنوان الی بیت‌المقدس روز جمعه با شعار « چهل سال مردم‌یاری، امنیت و خدمت » در محل اردوگاه قدس این شهرستان آغاز شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت : این رزمایش به مدت ۲ روز  با حضور نیروهای جانبرکف بسیجی با هدف تقویت روحیه نیروها و ارزیابی آموزش‌های نظامی برگزار می‌شود.

سرهنگ علی اصفر سلمانی در حاشیه این رزمایش در گفت و گو با ایرنا افزود: سنجش و ارتقاء توان و آمادگی رزم گردان‌ها . بررسی سطح توانمندی ، نظامندشدن نیروها و مردمی کردن دفاع از دیگر اهداف رزمایش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز اظهار داشت: شرکت‌کنندگان ،حراست از اماکن مهم و حساس و برپایی ایستگاه ایست و بازرسی در معابر وصولی شهر را تمرین خواهند کرد.

سلمانی بیان داشت: در چهل سال گذشته بسیج در هر زمان و مکانی که مردم با مشکل مواجه شدند، حضور فعال داشته و به علت ارتباط نزدیک خود با مردم توانسته به سهولت مشکلات را حل کند.

وی گفت: فرزندان عاشورایی این مرزوبوم با صدای رسا اعلام می‌دارند که امروز تفکر بسیجی جهانی شده و با کارنامه‌ای درخشان در برابر زورگویان ایستاده‌ و برای خدمت به محرومان آماده هستند.

مهریز ۲۵ هزار بسیجی و ۲۰۰ پایگاه مقاومت دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.