پیکر مطهر شهید امنیت اجتماعی محمدمهدی رضوان در تهران تشییع شد
پیکر مطهر شهید امنیت اجتماعی محمدمهدی رضوان در تهران تشییع شد

پیکر مطهر شهید امنیت اجتماعی محمد مهدی رضوان بر روی دوش مردم شهید پرور تشییع و پس از وداع در حسینیه حاج همت از میدان شهدا به سمت بهشت زهرا(س) انتقال یافت.  به گزارش ایرنا، قشرهای مختلف مردم، نیروهای بسیجی و سپاهی، علما و فضلا در حسینیه حاج همت بر پیکر مطهر این شهید زیارت […]

پیکر مطهر شهید امنیت اجتماعی محمد مهدی رضوان بر روی دوش مردم شهید پرور تشییع و پس از وداع در حسینیه حاج همت از میدان شهدا به سمت بهشت زهرا(س) انتقال یافت.

 به گزارش ایرنا، قشرهای مختلف مردم، نیروهای بسیجی و سپاهی، علما و فضلا در حسینیه حاج همت بر پیکر مطهر این شهید زیارت عاشورا قرائت کرده و بعد از اجرای مراسم مداحی و سینه زنی با پیکرش وداع کردند.

تشییع‌کنندگان ندای «لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا زینب (س)، لبیک یا خامنه ای» سر دادند و پیکر این شهدا را تا درب منزل وی بدرقه کردند.

مداحان اهل بیت در طول مسیر به نوحه‌سرایی و بیان رشادت‌های شهدا و خصوصیت اخلاقی این شهید بزرگوار پرداختند.

تشییع کنندگان مقابل در منزل این شهید بر پیکر ایشان اقامه نماز کرده سپس او را به قطعه شهدای بهشت زهرا(س) برای خاکسپاری انتقال دادند.

 

مجلس ختم شهید محمدمهدی رضوان روز شنبه ۲۵ آبان ماه از ساعت ۱۵ در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه پاسداران رسول الله(ص) واقع در میدان سپاه، خیابان پادگان ولیعصر(عج) برگزار می شود.

در این مراسم فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به رشادت های بسیجیان و سپاهیان برای امنیت کشورمان اظهار داشت: محمد مهدی رضوان چند روز پیش توسط عناصر خود فروخته، اراذل و اوباشی که از اعضای باند قاچاق مواد مخدر هستند به شهادت رسید.

محمدرضا یزدی افزود: عده ای در خارج می خواهند تهران را مانند بغداد و بیروت کنند امروز کسانی خود فروخته به دنبال بهم زدن امنیت تهران و ایجاد آشوب هستند غافل از این که هر نقشه ای داشته باشند بسیجیان در میدان هستند.

وی با بیان اینکه ما همه باید بصیرت داشته باشیم تاکید کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و سختی هایی که وجود دارد ولی امنیتمان را با هیچ چیزی معاوضه نمی کنیم.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ بیان داشت: عده ای از این افراد بدون آگاهی و عده ای وابسته به بیگانگان هستند که عده ای از آنان شناسایی شده اند.

وی اظهار داشت: باید مراقب و ادامه دهنده راه و خون شهدا و تابع بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم شهدای ما راه شهدای انقلاب را رفته اند از این رو مردم باید هوشیار باشند تا عناصری نتوانند مخل امنیت باشند.

یزدی تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی، بسیجیان، سپاهیان و همه نهادهای امنیتی در کنار مردم هستند از این رو به دشمنان و مخلان امنیت هشدار می دهیم اگر دست از پا خطا کنید با امثال شهید رضوان ها مواجه خواهید بود این مردم عاشق شهادت هستند.

شهید محمد مهدی رضوان از بسیجیان گردان ۱۲۱ امام علی(ع) یگان امنیتی امام حسن مجتبی(ع) روز ۱۶ آبان ماه حین انجام ماموریت گشت زنی رضویون بسیج به منظور مقابله با فروشندگان مواد مخدر، اراذل و اوباش محله هرندی مورد سو قصد اشرار قرار گرفت.
او در این حادثه از ناحیه سر ضربه دیده و به کما رفت و بعد از گذشت سه روز در ۱۹ آبان ماه به لقا الله پیوست.