برگزاری جلسه هدایت سیاسی کارکنان انتظامی فارس
برگزاری جلسه هدایت سیاسی کارکنان انتظامی فارس

با حضور جانشین معاونت تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی ناجا، جلسه هدایت سیاسی کارکنان انتظامی مرکز استان در نماز خانه ستاد انتظامی برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این مراسم سرهنگ “محمد بهرامی” جانشین معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن تبریک ولادت پیامبر بزرگ اسلام (ص) و […]

با حضور جانشین معاونت تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی ناجا، جلسه هدایت سیاسی کارکنان انتظامی مرکز استان در نماز خانه ستاد انتظامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این مراسم سرهنگ “محمد بهرامی” جانشین معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن تبریک ولادت پیامبر بزرگ اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب یکی از وظایف نیروی انتظامی را پاسداری و صیانت از ارزش های اسلام و انقلاب دانستند.

وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم پیرامون افزایش معرفت، علم و آگاهی بسیار سفارش شده است، افزود: در این راستا همه کارکنان انتظامی باید با معرفت افزایی در جهت رشد علم و معرفت نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی کوشا باشند.

سرهنگ بهرامی گفت: یکی از برنامه های جدی نیروی انتظامی، حضور پلیس در جمع مردم و ارشاد و راهنمایی آنان برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

جانشین معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه با بیان آیاتی از قرآن کریم پیرامون خصوصیات اخلاقی پیامبر بزرگ اسلام (ص) و لزوم الگو قرار دادن سیره آن بزرگوار مطالبی را برای حاضران بیان کرد.

سرهنگ بهرامی در پایان گفت: قدر نعمت انقلاب اسلامی و لباس مقدس نیروی انتظامی را بدانید و به درگاه الهی شکر گذار این نعمت بزرگ باشید.