تصویب قانون تعارض منافع در مجلس شورای اسلامی ضرورت دارد
تصویب قانون تعارض منافع در مجلس شورای اسلامی ضرورت دارد

به گزارش پگاه خبر؛بازدید رئیس مجمع نمایندگان استان فارس از بیمارستان بعثت با حضور مدیر و جمعی از پرسنل این مجموعه درمانی انجام گرفت. علیرضا پاک فطرت، رئیس مجمع نمایندگان فارس و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان بعثت شیراز با بیان اینکه این مجموعه بهداشتی و درمانی […]

به گزارش پگاه خبر؛بازدید رئیس مجمع نمایندگان استان فارس از بیمارستان بعثت با حضور مدیر و جمعی از پرسنل این مجموعه درمانی انجام گرفت.

علیرضا پاک فطرت، رئیس مجمع نمایندگان فارس و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان بعثت شیراز با بیان اینکه این مجموعه بهداشتی و درمانی در اوج کرونا داوطلبانه یک بخش را به بیماران کرونایی اختصاص داده است، مطرح کرد: اختصاص بخشی از این بیمارستان در راستای درمان مبتلایان به ویروس کرونا باعث شد تا جان تعداد زیادی از مردم شریف فارس نجات پیدا کند.
در این دیدار علیرضا پاک فطرت ضمن تشکر از کادر درمان، اعلام نمودند: طبق فرموده مقام معظم رهبری، فارس در قله است.

وی در ادامه گفت: از آنجایی که بیماران بدحال از استان‌های همجوار به شیراز می‌آیند و در شیراز درمان می‌شوند؛ بیمارستان بعثت هم سهم بسزایی در بهبود این بیماران دارد.

در ادامه این جلسه علیرضا پاک فطرت از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید نمودند و در کمال تعجب متوجه شدند که بخش قلب این بیمارستان با حدود بیش از ۱۱۰۰ مترمربع زیربنا تعطیل می‌باشد؛ در حالیکه در این بخش تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری وجود دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در این رابطه بیان داشت: به نظر می‌رسد که تعارض منافع در بخش بهداشت و درمان علاوه بر محدود کردن پذیرش دانشجو در سایر بخش‌ها هم وجود داشته که انتظار می‌رود مسئولین وزارتخانه دقت لازم را به عمل آورند.

وی گفت: به امید روزی که مجلس محترم بتواند قانون تعارض منافع را سریع‌تر به تصویب رساند.

در پایان این برنامه، حاج آقا خوشبوئی، موسس و مدیر بیمارستان بعثت گزارشی را از انجام کارهای بیمارستان مبنی بر پذیرش و درمان بیماران بستری کرونایی به تعداد حدود ۱۶۰۰۰ هزار روز تخت و درمان بیش از ۵۵۰۰ بیمار کرونایی به صورت سرپایی به همراه انجام بیش از ۲۷۰۰۰ هزار سی تی اسکن ریه جهت این بیماران ارائه دادند.

در این بازدید از پرسنل و کادر درمان و مسئولین بیمارستان توسط دکتر علیرضا پاک فطرت تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی