دشمن سعی دارد با ترویج بی اعتقادی و بی اعتمادی مردم به مسئولان، امید را در بین قشر جوان از بین ببرد
دشمن سعی دارد با ترویج بی اعتقادی و بی اعتمادی مردم به مسئولان، امید را در بین قشر جوان از بین ببرد

فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم وجامعه، گفت: نقش معلمان و مدیران در آگاهسازی دانش آموزان از طریق القای امید به آنان و ابطال نقشه های دشمنان محسوس و تاثرگذار است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در جمع مدیران مقاطع […]

فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم وجامعه، گفت: نقش معلمان و مدیران در آگاهسازی دانش آموزان از طریق القای امید به آنان و ابطال نقشه های دشمنان محسوس و تاثرگذار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در جمع مدیران مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان مرودشت افزود: امروز دشمنان به وسیله شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی سعی دارند، اعتقادات دانش آموزان را تضعیف و بی اعتمادی مردم به مسئولان را گسترش و از این طریق یاس و نا امیدی را در جامعه ایجاد کنند.

وی به نقش بسیار پررنگ معلمان و مدیران در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فرار روی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: کارشناسان پلیس آمادگی کامل دارند تا با حضور در مدارس نسبت به آگاهسازی دانش آموزان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدام کنند.

سرهنگ “زراعتیان” به وقوع تصادفات در سطح شهرستان و نزاع و درگیری هایی که متعاقب تصادفات بوجود می آید هم گریزی زد و خاطر نشان کرد: نهادینه کردن قوانین راهنمایی و رانندگی و فرهنگ سازی در این خصوص با همکاری مدیران و معلمان محقق می شود و برای این منظور باید همه دست به دست هم دهیم تا زمینه کاهش تصادفات را رقم بزنیم.

????????????????????????????????????

رئیس پلیس مرودشت لازمه ایجاد امید و انگیزه در دانش آموزان و تقویت اعتقادات دینی آنها را منوط به این دانست که ما خودمان باورهای دینی قوی داشته باشیم و با امید به آینده به صورت جهادی کار و تلاش کنیم و برای دانش آموزان الگویی مناسب باشیم تا بتوانیم آینده سازان کشور را به خوبی تربیت و به جامعه تحویل دهیم.

این مقام انتظامی برنامه ریزی دشمن به ویژه از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را بسیار جدی عنوان کرد و گفت: اگر برای مقابله با این حربه دشمن تلاش نکنیم و از موضوع غافل شویم، قطعاً و یقیناً آسیب‌های زیادی خواهیم دید.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به نقش ورزش و فعالیت های جسمانی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به خصوص پدیده شوم اعتیاد، به مدیران مدارس توصیه کرد: به هیچ عنوان ساعت ورزش دانش آموزان را به بهانه دروس دیگر تعطیل نکنند و به ورزش، نشاط و شادابی اهمیت ویژه‌ای دهند.