بازگشایی و فعالیت مجدد بوستان های شهر شیراز
بازگشایی و فعالیت مجدد بوستان های شهر شیراز

به گزارش پگاه خبر؛اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز طی اطلاعیه ای از بازگشایی و فعالیت مجدد پارک ها و بوستان های شهر شیراز با ابلاغ ستاد کرونا خبر داد. بر اساس این اطلاعیه طبق دستورالعمل جدید وظایف و الزامات فرآیندهای اجرایی طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا، ستاد استانی مقابله با بیماری […]

به گزارش پگاه خبر؛اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز طی اطلاعیه ای از بازگشایی و فعالیت مجدد پارک ها و بوستان های شهر شیراز با ابلاغ ستاد کرونا خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه طبق دستورالعمل جدید وظایف و الزامات فرآیندهای اجرایی طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا، ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا به شهرداران سراسر استان فارس، بازگشایی پارک‌ها و بوستان‌ها بلامانع است.

در این راستا باغ گلها، خواجو، جهان نما، دلگشا و باغات خانواده با رعایت دستور العمل های ستاد مقابله با کرونا و رعایت نکات بهداشتی همچون استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی پذیرای شهروندان است.

گفتنی است پارک‌ها و بوستان‌های شهرداری شیراز با همه گیری ویروس کرونا با مصوبه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا تعطیل شده بود.
انتهای پیام/ابراهیم‌ عباسی