حرکت بسیج در عرصه علم و فناوری نیز به‌زودی ‌نتایج خود را نشان میدهد
حرکت بسیج در عرصه علم و فناوری نیز به‌زودی ‌نتایج خود را نشان میدهد

 به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه در برنامه بسیجیان «حماسه اقتدار» د شهرستان ارسنجان  با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره بنیانگذار آن، حضرت امام خمینی (ره)، در جمع بسیجیان شهرستان ارسنجان گفت: شهدا جان باارزش خود را برای تامین آرامش، آسایش و رفاه ما هزینه کردند. استاندار فارس با اشاره به اینکه […]

 به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه در برنامه بسیجیان «حماسه اقتدار» د شهرستان ارسنجان  با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره بنیانگذار آن، حضرت امام خمینی (ره)، در جمع بسیجیان شهرستان ارسنجان گفت: شهدا جان باارزش خود را برای تامین آرامش، آسایش و رفاه ما هزینه کردند.
استاندار فارس با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه ای است که امام خمینی(ره) بنیانگذاری کردند، افزود: امروز اگر کشور ما با اقتدار کامل حرف‌های فراوانی برای گفتن در سطح خاورمیانه و جهان دارد به برکت نیروی مردمی بسیج و اقدامات بسیجیان است.
دکتر ایمانیه عنوان کرد:  اگر کشورهای همسایه مانند عراق، سوریه و یمن از دست استعمارگران  و داعشی ها نجات یافتند، به دلیل ایجاد نیروهایی مانند حشد الشعبی بود که از بسیج‌‌ برای تشکیل و فعالیت خود الگو  گرفته اند.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه بسیج لشکر مخلص خداوند است، گفت: نیروهای بسیج باید قدر خود را بدانند و شاکر پروردگار باشند.
دکتر ایمانیه با یادآوری اینکه در چند ماه گذشته بحران کرونا با فوت روزی ۷۰۰ نفر، بدترین شرایط را برای هموطنان رقم زد تصریح کرد: کرونا  در چند ماه ما را با بحران های اقتصادی و اجتماعی مواجه کرده بود اما با آغاز به کار رییس جمهور بسیجی و حل مشکل تامین واکسن و  با همراهی تمام نیروهای بسیج، ارتش، سپاه و‌نیروی انتظامی شاهد ایجاد پایگاه های واکسیناسیون گسترده در کشور بودیم. اقداماتی که منجر به این شد کشور در مقابله با کنترل کرونا و انجام واکسیناسیون  تبدیل به نمونه‌ای خاص شود.
استاندار فارس با بیان اینکه  ورود بسیج به عرصه سازندگی  تدبیری بود که ازسوی مقام معظم رهبری اندیشیده شد، عنوان کرد:  اقدامات مبتنی بر محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی در حال انجام است؛ همچنین حرکت بسیج در عرصه علم و فناوری نیز به‌زودی ‌نتایج خود را نشان میدهد.
نماینده عالی دولت در استان فارس جمعیت بسیجیان کشور را ۸۶ نفر میلیون نفر دانست و گفت: از جمعیت ایران برخی نام خود را به‌صورت بسیجی ثبت و برخی دیگر ثبت نکردند، اما تلاش و نوع زندگی بسیجی، کشور ما را در قله عظمت قرار داده است.
او با اشاره به شعار سال جاری در  هفته بسیج، «بسیج پاره تن و قسمتی از جان مردم ایران است»، این نهاد و تفکر بسیجی‌ را عامل اقتدار و امنیت و کشور دانست.
دکتر ایمانیه  در جمع بسیجیان شهرستان ارسنجان، مردم این خطه را در استان فارس معروف به کسانی دانست که در عرصه های فرهنگ و اقتدار و تلاش، حضور فعال در میدان دارند.
انتهای پیام/سمیه یگانه