راهیان نور یک جبهه فرهنگی است
راهیان نور یک جبهه فرهنگی است

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج گفت : راهیان ‌نور مبنای حرکت کشور برای پایه‌ریزی جبهه فرهنگی میان نسل جوان است تا شناخت آینده سازان نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر شود. قاسم پوستین دوز روز پنجشنبه در آیین پنجمین اعزام دانش آموز دختر این ناحیه درآستان مقدس امامزاده محمد(ع) کرج اظهارداشت: تربیت نیروی تراز […]

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج گفت : راهیان ‌نور مبنای حرکت کشور برای پایه‌ریزی جبهه فرهنگی میان نسل جوان است تا شناخت آینده سازان نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر شود.

قاسم پوستین دوز روز پنجشنبه در آیین پنجمین اعزام دانش آموز دختر این ناحیه درآستان مقدس امامزاده محمد(ع) کرج اظهارداشت: تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی از اهدف اصلی برنامه های فرهنگی- تربیتی در مدارس است.
وی خاطرنشان کرد: تربیت نیروهای موثر و کارآمد در مدارس می‌تواند آینده انقلاب اسلامی را روشن‌ تر کند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج  تصریح کرد: آشنایی با دستاوردهای دفاع مقدس، تجدید میثاق آنان با شهدا و فراگیری فرهنگ شهادت توسط دانش آموزان از اهداف این اردوها است.
پوستین دوز یادآورشد: نسل جوان کشور باید بداند که برای توسعه، آبادانی و امنیت فعلی کشور رزمندگان در چه محل هایی و با چه وضعی با دشمن متجاوز برخورد کرده اند.
وی ادامه داد: راهیان نور فرصتی برای نشان دادن جلوه های ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی است و هرکس قدمی در این عرصه بردارد باید با نیت خدمت به شهدا باشد.
پوستین دوز از اردوی راهیان نور به عنوان یک برنامه ملی مهم با محوریت تربیتی یاد کرد و افزود: دراین اردو برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی نیز برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
امروز ۱۷۶ دانش آموز دختر ناحیه چهار کرج به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام شدند.