مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس منصوب شد
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس منصوب شد

به گزارش پگاه خبر؛در ابلاغ دکتر محمد هادی ایمانیه خطاب به زهرا یقطین آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلًا سَدِیدًا ای کسانی که ایمان آورده اید تقوای الهی پیشه کنید و سخن حق بگویید (آیه ۷۰ سوره مبارکه احزاب) سرکار خانم زهرا یقطین سلام علیکم نظر به […]

به گزارش پگاه خبر؛در ابلاغ دکتر محمد هادی ایمانیه خطاب به زهرا یقطین آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلًا سَدِیدًا
ای کسانی که ایمان آورده اید تقوای الهی پیشه کنید و سخن حق بگویید
(آیه ۷۰ سوره مبارکه احزاب)
سرکار خانم زهرا یقطین
سلام علیکم
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب سرکارعالی، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس منصوب می نمایم.
امید است با اهتمام به موارد زیر در سایه الطاف الهی و در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت مردمی و با بهره مندی از ظرفیت های قانونی در ارائه خدمت بی منت به مردم شریف استان موفق و موید باشید.
– ارائه راهبردهای مناسب به منظور ارتقاء شاخص های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی زنان و خانواده و همچنین سازماندهی و ساماندهی امور فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده در راستای سیاست‌های کلی جمهوری اسلامی ایران در سطح استان.
– هدایت و جهت دهی تحقیقات علمی در حوزه بانوان و خانواده در راستای سیاست های کلان جمهوری اسلامی ایران و حمایت از طرحهای مطالعاتی و پژوهشی مرتبط با مسائل و مشکلات زنان و خانواده با رویکرد بومی در سطح استان و استفاده از نظرات و دیدگاه های مشورتی شورای مشاورین امور بانوان و خانواده.
برنامه ریزی به منظور شناسایی فرصت های شغلی، اجتماعی، فرهنگی و هنری در راستای ارتقاء سطح اشتغال بانوان در استان.
– نظارت بر امور مربوط به برپایی نمایشگاه ها، برگزاری همایش های تخصصی و دوره های آموزش منظم در راستای ارتقاء سطح دانش و فرهنگ و توانمندسازی جامعه زنان استان
-جهت دهی و تقویت کمی و کیفی سازمان‌های مردم نهاد خاص بانوان در استان.
– برنامه‌ریزی جهت تشکیل جلسات کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده با رویکرد کاهش مسائل و مشکلات حوزه بانوان و خانواده در سطح استان و همچنین ابلاغ و نظارت بر مصوبات کارگروه در راستای راهبری، هدایت و هماهنگ سازی امور بانوان و خانواده.
– برنامه ریزی به منظور شناسایی بانوان فرهیخته و نخبه استانی در راستای حمایت از آنان و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های آنها و تعامل مطلوب با دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و مجامع علمی.
– نظارت بر عملکرد کارشناسان امور بانوان فرمانداری ها و دستگاههای اجرایی استان.
– بسترسازی و فراهم آوردن زمینه های لازم برای پرورش نیروی جایگزین با تاکید بر مواردی از قبیل انتقال تجربیات، ارائه آموزش های لازم و مشارکت دادن در انجام امور، تفویض اختیار.
– شرکت در گردهمایی ها، جلسات داخل و خارج از استان دوره های آموزشی مرتبط.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی