راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین در شیراز برگزار می‌شود
راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین در شیراز برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: راهپیمایی حمایت از مردم مسلمان فلسطین روز جمعه ۲۴ آبان‌ماه در شیراز برگزار می‌شود. در پی اقدام نابخردانه رئیس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، موج اعتراضی گسترده‌ای تحت عنوان جمعه‌های بازگشت به فلسطین در سراسر فلسطین شکل گرفت که چندسالی در […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: راهپیمایی حمایت از مردم مسلمان فلسطین روز جمعه ۲۴ آبان‌ماه در شیراز برگزار می‌شود.

در پی اقدام نابخردانه رئیس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، موج اعتراضی گسترده‌ای تحت عنوان جمعه‌های بازگشت به فلسطین در سراسر فلسطین شکل گرفت که چندسالی در این سرزمین انجام می‌شود که به یک حرکت انقلابی حماسی فلسطینیان برای بازگشت به سرزمین‌های اشغالی تبدیل شده است.

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس به نقل از حجت‌الاسلام محمد رضایی اعلام کرد:‌جمعه‌های بازگشت به فلسطین که چندسالی در سرزمین فلسطین انجام می‌شود، یک حرکت انقلابی حماسی فلسطینیان برای بازگشت به سرزمین‌های اشغالی است و مردم مسلمان فلسطین تاکنون با تقدیم دهها شهید در راهپیمایی‌های بازگشت بر آرمان‌های رهایی‌بخش قدس شریف تاکید کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: برای ارج نهادن به مقام شهدای انتفاضه و برای همدلی با مردم مسلمان فلسطین این راهپیمایی‌ها در کشور ما هر هفته در یکی از شهرها بعد از آیین نماز جمعه برگزار می‌شود.

او بیان کرد: راهپیمایی حمایت از مردم مسلمان فلسطین جمعه ۲۴ آبان‌ ۹۸ در شهر شیراز برگزار می‌شود و مردم شریف سومین حرم اهل بیت (ع) پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه از محل خروجی بست شهید آیت الله دستغیب حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) راهپیمایی را آغاز می کنند و با طی کردن مسیر بلوار شهید آیت الله دستغیب(ره) در محل چهار راه پیروزی خاتمه خواهند داد.

رضایی افزود: حمایت همه‌جانبه امت اسلامی از آرمان‌های فلسطین به عنوان پاره تن اسلام و قدس شریف تا نابودی کامل رژیم کودک کش صهیونیستی ادامه دارد و همواره بر این نکته پافشاری می‌کنند که سرزمین قدس متعلق به مردم مسلمان فلسطین است و به زودی با شکست اسرائیل، بیت‌المقدس به آغوش مسلمانان جهان بر می‌گردد.

رضایی با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس بیان کرد: رئیس‌ جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی که جسارت به قبله اول مسلمان و امت اسلامی است، نه‌تنها به تحکیم بنیان‌هایی پوشالی رژیم صهیونیستی و تضمین امنیت برای اشغالگران صهیونیست منجر نشد، بلکه موج جدیدی از مبارزه با آمریکا و خشم و نفرت علیه حامیان این حرکت وقیحانه را رقم زد.