سامانه اصلاح مغایرت کارت دیجیتال واکسن کووید۱۹راه اندازی شد
سامانه اصلاح مغایرت کارت دیجیتال واکسن کووید۱۹راه اندازی شد

به گزارش پگاه خبر؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به وجود مواردی از ناهمخوانی اطلاعات موجود در کارت واکسن دیجیتال برخی افراد با اطلاعات موجود کارت واکسن کاغذی، از راه اندازی سامانه اصلاح مغایرت کارت دیجیتال واکسن کووید۱۹ خبر داد. دکتر «عبدالرسول همتی» افزود: شرکت طراح سامانه نام نویسی واکسیناسیون کرونا با توجه به […]

به گزارش پگاه خبر؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به وجود مواردی از ناهمخوانی اطلاعات موجود در کارت واکسن دیجیتال برخی افراد با اطلاعات موجود کارت واکسن کاغذی، از راه اندازی سامانه اصلاح مغایرت کارت دیجیتال واکسن کووید۱۹ خبر داد.
دکتر «عبدالرسول همتی» افزود: شرکت طراح سامانه نام نویسی واکسیناسیون کرونا با توجه به نیازهای موجود، اقدام به راه اندازی سامانه گزارش خطا در کارت واکسن دیجیتال کرده است تا افرادی که در کارت دیجیتال واکسیناسیون خود مغایرتی را مشاهده می کنند، بتوانند با ورود اطلاعات درست، درخواست اصلاح مغایرت در کارت دیجیتال واکسن کرونا را ارسال کنند.
او ادامه داد: پس از ثبت گزارش مغایرت، اطلاعات استعلامی از سوی مراجع مرتبط بررسی و نتیجه در مدت زمان یک هفته با ارسال پیامک به متقاضی ارسال می شود.
دکتر همتی با اعلام اینکه برای ازسرگیری فعالیت های روزمره اجتماعی، به زودی دریافت و ارائه کارت واکسن دیجیتال الزامی می شود، اظهار کرد: ویرایش نوع واکسن برای دو نوبت واکسیناسیون، تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نیست و به درخواست های ارسالی به سامانه با این محتوا ترتیب اثر داده نمی شود.
او اضافه کرد: در صورتی که افراد پس از طی مراحل یاد شده مشکلشان برطرف نشد، می توانند با همراه داشتن کارت واکسن کاغذی و کارت شناسایی معتبر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
انتهای پیام/