رییس ستاد انتخابات استان فارس: دستور شروع انتخابات از دهم آذر ماه
رییس ستاد انتخابات استان فارس: دستور شروع انتخابات از دهم آذر ماه

به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، احمدی زاده با تاکید بر اینکه از روز دهم آذر دستور شروع انتخابات صادر خواهد شد و ثبت نام از کاندیداها تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ شانزدهم آذر ۹۸ به مدت ۷ روز به عمل خواهد آمد افزود: فرمانداری ها و […]

به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، احمدی زاده با تاکید بر اینکه از روز دهم آذر دستور شروع انتخابات صادر خواهد شد و ثبت نام از کاندیداها تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ شانزدهم آذر ۹۸ به مدت ۷ روز به عمل خواهد آمد افزود: فرمانداری ها و مراکز حوزه انتخابیه آمادگی لازم ایجاد و کمیته های ستاد انتخابات استان نیز با فوریت بررسی های  لازم انجام و در صورت مورد یا اشکال نسبت به رفع آن اقدام نمایند.
وی از کاندیداهای احتمالی در خواست کرد ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند و با دستور شروع انتخابات نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. مدارک لازم برای ثبت نام و شرایط را در اطلاعیه شماره دو ستاد انتخابات کشوراعلام گردیده که  توسط کمیته های اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان به اطلاع نامزدها از طریق صدا و سیمای مرکز استان
، جراید و سایت‌ها و فرمانداری ها خواهد رسید. رئیس ستاد انتخابات استان فارس همچنین به انتخاب هیات‌های اجرایی در حوزه انتخابیه اشاره کردو گفت: با دستور شروع انتخابات با حضور افراد  فهیم و با تجربه ، بی طرف در هیات های اجرایی شاهد انتخاباتی با مشارکت حداکثری و شور و نشاط خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات از جمله ماموریت های مهم وزارت کشور محسوب می شود خاطرنشان کرد: فرمانداران و بخشداران در اجرای قانون انتخابات با تعامل منطقی با هیات های نظارت بر انتخابات زمینه رقابت برای مشارکت حداکثری و دفاع از حقوق همه کاندیداهای حوزه مربوطه فراهم آورند.

در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور فرمانداران شهرستان های سروستان کوار خرامه برگزار شد و میزان آمادگی حوزه‌ های انتخابیه شهرستان‌های مذکور و برخی دغدغه های فرمانداران مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است این جلسه با ارائه گزارش کمیته های پشتیبانی، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی، حقوقی و  امنیتی پایان یافت