نوید گازرسانی به روستاهای اقلید تا پایان سال ٩٨
نوید گازرسانی به روستاهای اقلید تا پایان سال ٩٨

همه روستاهای شهرستان سردسیری اقلید تا پایان امسال از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند. مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت : عملیات گازرسانی به روستاهای سادات آباد ، خارستان علیا ، خارستان سفلی ، جمال بیگ و پهنای بهی تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد. غلامعباس حسینی افزود : طول خط […]

همه روستاهای شهرستان سردسیری اقلید تا پایان امسال از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت : عملیات گازرسانی به روستاهای سادات آباد ، خارستان علیا ، خارستان سفلی ، جمال بیگ و پهنای بهی تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
غلامعباس حسینی افزود : طول خط انتقال این پروژه ۲۹ کیلومتر است و با بهره برداری از آن ۴۸۰ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد .
همچنین اجرای ۲۰ کیلومترشبکه گازرسانی در روستای شوید زار از دیگر فعالیت‌های در دست اقدام گازرسانی دراین شهرستان است.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به گازرسانی به روستاهای بکان ایگدر، صفی خانی، اسلام آباد ایگدر و قتلو تصریح کرد: این طرح نیز با اجرای ۸۸ کیلومتر لوله گذاری در حال اجراست و گازرسانی به روستای امامزاده اسماعیل بعنوان آخرین روستای فاقد بهره مندی از گاز طبیعی با اجرای ۲۴ هزار و ۴۰۰ متر شبکه گذاری و تکمیل گازرسانی به روستاهای مشمول شهرستان، اقلید را به عنوان شهرستان سبز از نظر مصرف انرژی تبدیل خواهد کرد.
هم اکنون، ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای اقلید ۷۰ درصد است و با اتمام طرح های گازرسانی در حال اجرا تا پایان سال به ۱۰۰ درصد می رسد.
شهرستان اقلید در ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد .