تدبیر در انتصابات،درحل مسایل مدیریت شهری روندتاثیر پذیری دارد
تدبیر در انتصابات،درحل مسایل مدیریت شهری روندتاثیر پذیری دارد

شهردار شیراز با مسئولان بسیج دانشجویی استان فارس و جمعی از دانشجویان بسیجی دیدار کرد.

به گزارش پگاه خبر؛مهندس سید احسان اصنافی شهردار شیراز با تبریک یوم ا… ۱۳ آبان اظهار داشت: باید سیاست ها گفته شود و برای شهرمان برندسازی کنیم.

وی ادامه داد: با سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۷ به شیراز، ایشان شاخص ها را بالاتر از همه عناوین تعیین کردند و با اعطای عنوان سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی به شیراز، تکلیف را مشخص کردند.

مهندس اصنافی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضاء دولت سیزدهم عنوان کرد: یکی از وظایف دولت بازگرداندن اعتماد مردم است و با این سخن وضعیت ما نیز مشخص شد.

وی با ذکر اینکه فضای شهرداری با سایر ارگان ها متفاوت است، تصریح کرد: شهرداری یک نهاد عمومی غیردولتی است و وضعیت ما درآمد، هزینه می باشد.

شهردار شیراز با ذکر اینکه مواردی همچون جمع آوری پسماند و نگهداری فضای سبز را نمی توان معطل کرد، بیان داشت: در انتصابات باید با تدبیر پیش رفت تا خللی در امور شهر و شهروندان پیش نیاید.

وی با بیان اینکه آرمانگرایی را باید با واقعیت تطبیق داد، اذعان داشت: بسیاری از موارد را مطالبه می کنیم اما با واقعیت فاصله دارد، بنابراین پذیرش حالت بهینه یا بهترین وضعیت می تواند مطلوب باشد.

به گفته این مدیر شهری، گاهی اوقات واقعیت با اطلاعات ما همخوانی ندارد بنابراین رعایت تقوا بسیار مهم می باشد.

وی درخصوص معتادین متجاهر خاطرنشان کرد: بسیاری از معتادین متجاهر در شهر شیراز از استان های دیگر به این شهر آمده اند و برای ساماندهی به وضعیت آنان جلساتی را با دستگاه های استانی داشته ایم که امیدواریم موثر واقع شود.

اصنافی پیرامون دریافت ایده های شهروندان به ویژه دانشجویان تصریح کرد: درهای شهرداری شیراز بر روی ایده ها و پیشنهادات باز است که از طریق معاونت برنامه ریزی شهرداری میتوان اقدام کرد.

وی در ادامه به موضوع مدیریت واحد شهری اشاره کرد و گفت: بسیاری از مسائل شهر با مدیریت واحد شهری قابل حل است.

شهردار شیراز با تاکید بر حضور در میان اقشار مختلف مردم متذکر شد: همچون گذشته برای حضور در میان مردم از جمله حضور در مساجد مختلف سطح شهر برنامه داریم و این اقدام استمرار خواهد داشت.

قابل ذکر است که در ابتدای این نشست صمیمی، جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز و فارس و جمعی از دانشجویان بسیجی به بیان دغدغه ها و سوالات خود پرداختند.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی