برخورد اطلاعات سپاه همدان با تخلف بانکی ۱۰ میلیارد تومانی
برخورد اطلاعات سپاه همدان با تخلف بانکی ۱۰ میلیارد تومانی

روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: با اقدامات پیشگیرانه سازمان اطلاعات سپاه استان از اعطای وام ۱۰ میلیارد تومانی به یک بدهکار بانکی جلوگیری شد. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) همدان، سازمان اطلاعات سپاه استان با رصد، اشراف اطلاعاتی و همکاری یکی از شعب بانک‌های استان، از اعطای تسهیلات جدید ۱۰ میلیارد […]

روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: با اقدامات پیشگیرانه سازمان اطلاعات سپاه استان از اعطای وام ۱۰ میلیارد تومانی به یک بدهکار بانکی جلوگیری شد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) همدان، سازمان اطلاعات سپاه استان با رصد، اشراف اطلاعاتی و همکاری یکی از شعب بانک‌های استان، از اعطای تسهیلات جدید ۱۰ میلیارد تومانی به یک شرکت بدهکار عمده بانکی جلوگیری کرد.

طبق اطلاعات ارائه شده این شرکت ۲۹ میلیارد تومان معوقه بانکی داشته و جز بدهکاران سیستم بانکی استان همدان به شمار می آید؛ با این حال درصدد گرفتن تسهیلات جدید بود که با اقدام به موقع پاسداران گمنام امام زمان (عج) از تضییع حقوق بیت المال جلوگیری به عمل آمد.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) همدان تاکید کرد: سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حیث رسالت ذاتی خود، تخلفات و جرایم اقتصادی را به طور کامل و به دقت زیر نظر دارد و در وقت مناسب با مفسدان اقتصادی و بانکی در تعامل و همکاری با دستگاه قضا برخورد می کند.