۲۱ زمین چمن توسط بنیاد مستضعفان در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
۲۱ زمین چمن توسط بنیاد مستضعفان در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: این بنیاد با مشارکت وزارت ورزش و جوانان ۲۱ زمین چمن مصنوعی در این استان می‌سازد. به گزارش پگاه خبر به نقل از ایرنا ، آرشام هنرکار روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای «منزل آب» از […]

مسئول دفتر نمایندگی بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: این بنیاد با مشارکت وزارت ورزش و جوانان ۲۱ زمین چمن مصنوعی در این استان می‌سازد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از ایرنا ، آرشام هنرکار روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای «منزل آب» از توابع شهرستان زاهدان با مشارکت بنیاد مستضعفان افتتاح شد.

وی بیان کرد: این اقدامات در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت توسعه ورزش همگانی در مناطق محروم انجام شده است.

مسئول دفتر نمایندگی بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: به منظور افزایش زیرساخت‌های ورزشی نقاط محروم بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که سال ۹۶ میان وزیر ورزش و جوانان و ریاست بنیاد مستضعفان منعقد شد، بنیاد ۱۵۰ میلیون تومان هزینه بابت خرید چمن مصنوعی و وزارت ورزش و جوانان فراهم‌سازی و احداث زیرساخت زمین‌های ورزشی را بر عهده گرفت.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۶ تعداد ۶ مورد سهمیه و سال ۹۷ تعداد ۱۵ مورد سهمیه بابت ساخت زمین چمن ورزشی در سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده، افزود: با توجه به محرومیت‌های استان و کمبود زیرساخت‌های ورزشی بنیاد نگاه مثبتی  به این منطقه دارد.

هنرکار ادامه داد: در ۲ سال گذشته بیشترین تعداد زمین چمن در کشور برای سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده که امیدواریم این روند ادامه یابد.