جهت ارائه بهترخدمات به مردم شهردارشیراز ازشهرداری منطقه یک بازدیدنمود
جهت ارائه بهترخدمات به مردم شهردارشیراز ازشهرداری منطقه یک بازدیدنمود

به گزارش پگاه خبر؛شهردار شیراز با همراهی معاون مالی و اقتصادی شهرداری و جمعی از مدیران شهری به صورت سرزده از ساختمان شهرداری منطقه یک شیراز بازدید کردند. مهندس سید احسان اصنافی در این بازدید از نزدیک در جریان روند ارائه خدمت به شهروندان قرار گرفته و به گفتگو با پرسنل شهرداری منطقه و مراجعین […]

به گزارش پگاه خبر؛شهردار شیراز با همراهی معاون مالی و اقتصادی شهرداری و جمعی از مدیران شهری به صورت سرزده از ساختمان شهرداری منطقه یک شیراز بازدید کردند.

مهندس سید احسان اصنافی در این بازدید از نزدیک در جریان روند ارائه خدمت به شهروندان قرار گرفته و به گفتگو با پرسنل شهرداری منطقه و مراجعین پرداخت.

شهردار شیراز در این بازدید اظهار داشت: باید پتانسیل های منطقه شناسایی شده و در جهت ارائه بهتر و مطلوب‌تر خدمات به مردم بکارگیری شود.

وی با اشاره به تسهیل در کار مردم عنوان کرد: از سختگیری‌های غیرضروری و بیجا در امور شهروندان باید جلوگیری شود تا در سریع ترین زمان ممکن کار آنها انجام شود.

به گفته مهندس اصنافی صدور پروانه ها، کارشناسی و نقشه برداری در مناطق شهرداری شیراز نیاز به سرعت بخشیدن دارد.

وی با تاکید بر شهروند سپاری اذعان داشت: فرآیندهای موجود را باید در سامانه های شهرداری پیاده کنیم و سپس در ادامه گزینه های دیگر را برای راحتی و سهولت مردم به سامانه اضافه کنیم.

شهردار شیراز با اشاره به کمبود بوستان و فضای سبز در منطقه یک تصریح کرد: بوستان و فضای سبز می تواند باعث نشاط و شادابی مردم و احیای منطقه شده که باید برای آن برنامه ریزی داشته باشیم.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی