آرامستان تاریخی دارالسلام شناسنامه شهر شیراز است
آرامستان تاریخی دارالسلام شناسنامه شهر شیراز است

به گزارش پگاه خبر؛مدیرعامل بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس،حجت الاسلام علیرضا حدائق با حضور در صحن علنی شورا که علت حضور خود را خدا قوت به شوراییان شورای ششم دانست. وی با اشاره به  با نزدیک شدن به  مبعث حضرت رسول اکرم(س) را  اسوه اخلاق دانست و گفت: رمز موفقیت پیامبر  […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیرعامل بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس،حجت الاسلام علیرضا حدائق با حضور در صحن علنی شورا که علت حضور خود را خدا قوت به شوراییان شورای ششم دانست.

وی با اشاره به  با نزدیک شدن به  مبعث حضرت رسول اکرم(س) را  اسوه اخلاق دانست و گفت: رمز موفقیت پیامبر  اسلام این بود که برخواسته از بطن جامعه است.

رئوف و رحیم بودن نسبت به مومنان، ‌مردمی بودن، دغدغه داشتن نسبت به مسائل مردم  و بی تفاوت نبودن نسبت به مشکلات مومنان از جمله ویژگی های بود که حجت الاسلام حدائق به آنها اشاره کرد و از اعضای شورای ششم خواست که در عملکرد خود این ویژگی پیامبر را الگویی خود قرار دهند .

حجت الاسلام حدائق  با بیان اینکه مسئول موفق باید در بطن کار ها باشد اظهار داشت:قبول مسئولیت یعنی قبول خدمت  و در دسترس بودن و حضور در بین مردم  است .

او خطاب به اعضای شورای شهر شیراز گفت: در رفع مشکلات مردم به شیوه امیرالمومنین عمل کنید و خودتان به سراغ مردم بروید و مشکلات را بشنوید و نسبت به رفع آنها اقدام کنید .

مدیر  مدرسه علمیه منصوریه شیراز عنوان کرد:دوره مسئولیت ها تمام می شود و باید  از این فرصت ها  برای خدمت به مردم استفاده کنیم تا  کارنامه درخشان را در حوزه مسئولیت خود بجا بگذارید.

حدائق تصریح کرد:.آبرو ،ثروت ،جوانی و مقاوم یک فرصت است که باید جوابگو این فرصت  باشیم.

ایشان با اشاره به ویژگی خستگی ناپذیری و حریص بودن پیامبر اسلام در خدمت رسانی گفت: مسئولان باید در خدمتگزاری حریص و پاسخگویی به ارباب رجوع خود باشند

به باور حدائق مسئول  باید وقت و حوصله پاسخگویی را داشته باشد  و مسئول موفق نباید  پاسخگویی را  به وقت اداری موکل کند .

او با اشاره به ویژگی دیگر پیامبر نسبت به بی تفاوت بودن مشکلات و سختی های مردم خطاب به اعضای شورای شهر  گفت:نباید  نسبت به  مشکلات مردم بی تفاوت باشید از جمله مشاهده   معتادان کارتون در بافت تاریخی که معمولا بیان می شود غیر بومی هستند.

حدائق با تاکید بر این مطلب که  اگر کسی  در مقابل مشکلات دیگران بی خیال باشد باید در مورد مسلمانی خود تجدید نظر کند  عنوان کرد:

بی تفاوتی و بی خیال با اسلام و مسلمانی سازگاری ندارد  و اگر کسی این  روحی را  دارد باید  در مسلمانی خود تجدید نظر کند.

وی  با اشاره به اهمیت شورای شهر نسبت به رفع مشکلات آرامستان تاریخی دارالسلام گفت:قبرستان دارالسلام شناسنامه شهر شیراز است و بزرگان و مفاخر اسلام  و نسبت به ظرفیت موجود و جایگاه این قبرستان تاریخی  اقدام شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی