مشکل فاضلاب شهرک‌های اطراف کمربندی مرتفع شود
مشکل فاضلاب شهرک‌های اطراف کمربندی مرتفع شود

رییس کل دادگستری فارس به همراه جمعی از مسئولین حوزه قضایی، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و مدیران شهری از وضعیت فاضلاب شهرک های اطراف کمربندی همچون حجت آباد و سامان بازدید کردند.

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس در این بازدید گفت: طی روزهای گذشته جلسه ای با سازمان های مردم نهاد در دادگستری داشتیم، موضوع فاضلاب شهرک های حاشیه شیراز یکی از مسایلی بود که در این جلسه مطرح شد و براساس آن مقرر شد بازدیدی از این محدوده داشته باشیم.
وی ادامه داد: وضعیت فاضلاب شهرک های حاشیه شیراز بسیار نامناسب است. بعضی از کارخانه ها فاضلاب خود را بدون تصفیه رها می کنند و بوی نامطبوع و حشرات موذی شهروندان ساکن در این محدوده را اذیت می کند.
رئیس کل دادگستری فارس خاطرنشان کرد: امروز به همراه دادستان شیراز، رییس سازمان بازرسی، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهرداری و اداره آب و فاضلاب از این محدوده بازدید کردیم و مقرر شد در دوشنبه هفته آینده سوم آبان ماه جلسه ای با حضور متولیان امر برگزار شود. در این جلسه مهلت مناسبی داده می شود تا مشکل فاضلاب شهرک‌های اطراف مرتفع شود.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اعلام اینکه اگر موضوع در مهلت مناسب داده شده، مرتفع نشود اقدامات قاطع و قانونی را انجام می دهیم، گفت: با کسانیکه وظیفه قانونی خود را ترک کنند، برخورد می‌کنیم و نمی‌گذاریم مردم بیشتر از این در عذاب و ناراحتی باشند.
وی ادامه داد: زندگی کردن در بعضی از این محلات دشوار است و بسیاری از فریادهای مردم نیز تاکنون به جایی نرسیده است اما از امروز به همه متولیان هشدار و تذکر می‌دهم که پای کار بیایند و مشکل مردم را حل کنند و اگر مشکل مردم را حل نکنند قطعا دادگستری استان مماشاتی ندارد و حقوق مردم را فدای هیچ چیز نخواهد کرد.
رئیس کل دادگستری فارس در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه نهادهای متولی در زمینه بهبود وضعیت فاضلاب شهرک های اطراف شیراز کدام حوزه ها هستند، گفت: شهرداری و اداره آب و فاضلاب و سازمان محیط زیست از متولیان این موضوع هستند.
براساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین موسوی رییس کل دادگستری فارس، دکتر بحرینی دادستان شیراز، دکتر ابراهیمی معاون دادستان دادگستری شیراز، مهندس سلطانی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر خواست‌خدایی عضو هیات رییسه شورا و جمعی از معاونان، شهرداران مناطق ۵ و ۹ و مدیران شهری و یاوران شورا از وضعیت فاضلاب شهرک حجت آباد و سامان بازدید کردند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی