مدیران جوان و دانشگاهی و توانمند تربیت شوند
مدیران جوان و دانشگاهی و توانمند تربیت شوند

به گزارش پگاه خبر؛استاندار فارس،دکتر محمدهادی ایمانیه در آیین تودیع و معارفه روسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس ضمن تقدیر از زحمات ۲۳ ماهه دکتر نوروزی عنوان کرد: بی تردید تلاش‌هایی که در سابقه استان انجام شده حاصل زحمات این مدیران است. استاندارفارس با بیان اینکه در برنامه‌ریزی هم به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود […]

به گزارش پگاه خبر؛استاندار فارس،دکتر محمدهادی ایمانیه در آیین تودیع و معارفه روسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس ضمن تقدیر از زحمات ۲۳ ماهه دکتر نوروزی عنوان کرد: بی تردید تلاش‌هایی که در سابقه استان انجام شده حاصل زحمات این مدیران است.

استاندارفارس با بیان اینکه در برنامه‌ریزی هم به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود که کمتر اجرا می‌شود، گفت: آمادگی داریم در بحث پرورش مدیران همکاری کنیم، چون استان فارس در زمینه علمی توانمند است و باید مدیران جوان و دانشگاهی و توانمند تربیت شوند.
وی خطاب به رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس افزود: سند آمایش استان فارس بازنگری فوری و چشم‌انداز مبتنی بر آن تدوین شود، باید خود را برای برش استانی برنامه هفتم توسعه آماده کنیم و خودمان پیش‌قدم شویم و پیشنهاد دهیم و این برنامه باید عملیاتی باشد، واقعیت‌ها را در نظر بگیریم و زمینه به قله رسیدن فارس را فراهم کنیم.
استاندار فارس با بیان اینکه مورد دیگر بحث آمار‌ها است که باید موارد مهم و تاثیرگذار احصا شود، تصریح کرد: کسانی که احصا می‌کنند در صحت آمار پاسخگو باشند. آمار‌ها باید فعالیت مدیر را جهت‌دهی کند و در این امر خروج از رکود صنعت استان باید مورد توجه باشد.
دکتر ایمانیه با اشاره به اولویت‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، عنوان کرد: موارد مربوط به تملک سرمایه‌ای و کیفیت کار و صحت عمل کارشناسان و پیمانکاران باید مورد توجه باشد که نیاز به دقت بیشتری دارد.
وی با بیان اینکه مدیریت بهینه بودجه خیلی مهم است و باید اولویت‌بندی کنیم، گفت: توقعات مردم هم بالا رفته بنابراین استفاده از بودجه با توجه به محدودیت‌ها شرط عقل است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی