بازدید شبانگاهی وزیر بهداشت،از پایگاه واکسیناسیون در شیراز
بازدید شبانگاهی وزیر بهداشت،از پایگاه واکسیناسیون در شیراز

به گزارش پگاه خبر؛وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه پنجشنبه در ادامه برنامه های سفر استانی دولت به فارس، پس از زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، شبانه از پایگاه واکسیناسیون حضرت احمدبن موسی(ع) و همچنین پایگاه واکسیناسیون حسینیه عاشقان ثارالله(ع) در شیراز بازدید کرد. دکتر «بهرام عین اللهی» در این بازدید شبانگاهی ضمن بررسی […]

به گزارش پگاه خبر؛وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه پنجشنبه در ادامه برنامه های سفر استانی دولت به فارس، پس از زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، شبانه از پایگاه واکسیناسیون حضرت احمدبن موسی(ع) و همچنین پایگاه واکسیناسیون حسینیه عاشقان ثارالله(ع) در شیراز بازدید کرد.

دکتر «بهرام عین اللهی» در این بازدید شبانگاهی ضمن بررسی روند اجرای واکسیناسیون در این پایگاه تجمیعی، با تیم های اجرای واکسیناسیون گفت و گو کرد و از نزدیک با مسایل آنان آشنا شد.

«مهرزاد لطفی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز که در این بازدید وزیر بهداشت را همراهی می کرد، فرآیند اجرای واکسیناسیون در پایگاه های استان را تبیین کرد.
پایگاه واکسیناسیون حضرت احمدبن موسی(ع) از جمله پایگاه های شبانه روزی شهر شیراز است که با توجه به قرار گرفتن در جوار حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، مورد استقبال قرار گرفته و از زمان راه اندازی، روزانه مراجعان بالایی برای دریافت واکسن به این پایگاه مراجعه کرده اند.
وزیر بهداشت در ادامه به صورت سرزده از پایگاه واکسیناسیون حسینیه عاشقان ثارالله(ع) به عنوان یکی دیگر از پایگاه های شبانه روزی واکسیناسیون شیراز بازدید کرد.
عین اللهی در این بازدید استقبال عمومی مردم و مشارکت در امر واکسیناسیون را برای مسوولان و دست اندرکاران امیدبخش و موجب انگیزه خدمت دانست و ضمن بررسی روند واکسیناسیون در این پایگاه، از تعامل مثبت دو مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد.
وزیر بهداشت پنجشنبه به نمایندگی از رئیس‌جمهوری در سفر استانی دولت در شهرستان‌های لارستان، گراش، اوز و خنج حضور یافت و مسائل مربوط به این شهرستان‌های جنوبی فارس را بررسی کرد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی