مشکلات شهرستان‌های استان در راستای توسعه بررسی می شود
مشکلات شهرستان‌های استان در راستای توسعه بررسی می شود

استاندار فارس با اشاره به میزبانی استان از رئیس‌جمهور و هیئت دولت گفت: مشکلات شهرستان‌های استان با حضور مسئولان دولت و نمایندگان رئیس جمهور یک به یک بررسی می‌شود که امیدوارم در این سفر مصوباتی در راستای توسعه استان داشته باشیم.

به گزارش پگاه خبر؛ محمدهادی ایمانیه امشب در استقبال از تعدادی از وزیران در فرودگاه شیراز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: فردا میزبان آیت‌الله رئیسی و تعدادی از وزرا هستیم و امشب نیز گروهی از همراهان رئیس جمهور وارد  شیراز شده‌اند.

وی با بیان اینکه ماموریت وزرا این است که در شهرستان‌های مختلف حضور پیدا کرده و مشکلات را بررسی کنند، گفت: همه وزرا پس از بازدید در شورای اداری استان شرکت می‌کنند تا موارد و اطلاعات به دست آمده را مطرح کرده و برای رفع مشکلات احتمالی برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری انجام شود.

استاندار فارس همچنین افزود: برهمین اساس و با توجه به بازدید‌های میدانی وزرا از بخش‌های مختلف استان امیدواریم در شورای اداری مصوباتی که در راستای توسعه استان باشد در این سفر داشته باشیم.

ایمانیه در پایان تصریح کرد: در ۲ جلسه  پیش از سفر وزرا  مصوبات خوبی قول داده شده است و امیدواریم  فردا در شورای اداری استان با حضور آیت الله رئیسی این مصوبات رسماً تایید و برای اجرای آنها اقدام شود.

انتهای پیام/سمیه یگانه