سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت آماده دریافت گزارش مردمی است
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت آماده دریافت گزارش مردمی است

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس خبر داد: همزمان با سفر روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس‌جمهوری به استان، نمایندگان ویژه رئیس جمهوری در شهرستان های مختلف استان حضور می‌یابند.

به گزارش پگاه خبر؛هادی بستام اعلام کرد: جمعی از معاونان رئیس‌جمهوری و وزرا به عنوان نمایندگان دکتر رییسی مسائل و مشکلات مناطق مختلف استان فارس را بررسی و راهکارهای رفع آنها را به هیأت دولت گزارش خواهند داد.

به گفته سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر عین الهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در شهرستان های لارستان، اوز، گراش و خنج، دکتر ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان های جهرم ، خفر، داراب و زرین دشت و دکتر فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان های خرامه، کوار و سروستان حضور خواهند یافت.
به گفته وی، دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های ارسنجان، پاسارگاد و مرودشت، مهندس اوجی وزیر نفت در شهرستان های فراشبند، قیر و کارزین و فیروزآباد، مهندس محرابیان وزیر نیرو در شهرستان های کازرون و کوهچنار، مهندس قاسمی وزیر راه و شهرسازی در شهرستان های شیراز و زرقان و دکتر وحیدی وزیر کشور در شهرستان های رستم و ممسنی حضور دارند.
بستام همچنین درباره برنامه حضور معاونان رئیس جمهور در استان نیز عنوان کرد: دکتر میرکاظمی معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در شهرستان های مهر و لامرد، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در شهرستان های آباده، خرم‌بید، بوانات و سرچهان، دکتر حسینی، معاون رئیس جمهور در امور مجلس در فسا، نیریز، استهبان و بختگان حضور می‌یابند.
وی در ادامه یادآور شد: حجت الاسلام صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نیز در شهرستان های اقلید ، بیضا و سپیدان حضور خواهد شد.
بر اساس این گزارش، دکتر خزعلی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان نیز در این سفر، رئیس جمهوری را همراهی کرده و به بررسی مسائل حوزه مربوطه می‌پردازند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس همچنین گفت: سامانه الکترونیک ارتباط مردم با دولت(سامد) آماده دریافت گزارش های مردمی در سفر ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت به فارس است.
بستام با بیان این که وب سایت اینترنتی https://۱۱۱.ir و سرشماره تلفنی ۱۱۱ که به صورت اضطراری ملی در اختیار همگان قرار دارد، اظهارداشت: هیچ گونه تفاوتی در نحوه رسیدگی به شکایات و گزارشات مردم که از طریق سایت اینترنتی و شماره تلفن به سامد اعلام می شود وجود نخواهد داشت.
وی با اشاره به این که افرادی که گزارش و شکایتی دارند باید مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، تلفن همراه، کدملی، تاریخ تولد و آدرس را در سامانه اعلام کنند، افزود: در صورت ناقص بودن اطلاعات ذکر شده رسیدگی به گزارشات با مشکل روبرو خواهد شد.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با بیان این که از نمایندگان نهاد ریاست جمهوری به منظور گفتگو با مردم و شنیدن مشکلات، ثبت مسائل و رسیدگی و پیگیری شکایات به میان مردم خواهد آمد، گفت: به مردم اطمینان می دهیم  که مسئولین نهاد ریاست جمهوری به همه دغدغه های مطرح شده توسط مردم رسیدگی و به عنوان نهاد بالادستی دستگاه های اجرایی، شکایات و مشکلات را پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/سمیه پگانه