با صدور پیامی به مناسبت برگزاری عصر شعر پیغامبر مهربانی رخ داد:  تقدیر رییس حوزه هنری فارس از دختران آفتاب
با صدور پیامی به مناسبت برگزاری عصر شعر پیغامبر مهربانی رخ داد:  تقدیر رییس حوزه هنری فارس از دختران آفتاب

رییس حوزه هنری استان فارس در پیامی از برگزاری موفق عصر شعر بانوان تقدیر کرد و اظهار داشت: برنامه فرهنگی در حوزه زنان زمانی موفق است که در شان بانوی مسلمان ایرانی برگزار شود. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان فارس، محمد کرم اللهی در ادامه افزود: راه اندازی […]

رییس حوزه هنری استان فارس در پیامی از برگزاری موفق عصر شعر بانوان تقدیر کرد و اظهار داشت: برنامه فرهنگی در حوزه زنان زمانی موفق است که در شان بانوی مسلمان ایرانی برگزار شود.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان فارس، محمد کرم اللهی در ادامه افزود: راه اندازی کانون شعر دختران آفتاب در حوزه هنری فراهم کردن فرصتی مناسب برای بانوان شاعر توانمند و ارزشمدار است تذ در فضایی سالم و حرفه ای به فعالیت بپردازند.

وی ادامه داد: نمی توان از این واقعیت گذشت که در فضای عمومی شعر فرصت ابراز وجود بیشتر در اختیار آقایان است اما وقتی اثر ملاک باشد متوجه می شویم بسیاری از بانوان شاعر نه تنها چیزی کم ندارند بلکه در بسیاری از عرصه های ادبی چند گام از عموم آقایان نیز جلوترند.

رییس حوزه هنری استان فارس گفت: فراهم کردن فرصت برای فعالیت حرفه ای و تخصصی از یکسو و فضایی سالم و عفیف برای بروز لطیف ترین احساسات پاک بانوی هنرمند مسلمان نیازمند آن است که فضای ویژه این قشر تعریف شود لذا کانون شعر دختران آفتاب را تشکیل دادیم تا این زمینه وجود داشته باشد و دبیری تحصیلکرده تا مقطع دکترای ا بیات فارسی برای آن برگزیدیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه گام اول حرکت این مجموعه یعنی عصر شعر پیغامبر مهربانی آبرومندانه و در شان نهادی تخصصی چون حوزه هنری برگزار شد و این مهم محصول همدلی سه جانبه امور بانوان، واحد آفرینش‌های ادبی و کانون شعر دختران آفتاب این واحد است.

کرم اللهی در پایان اظهار داشت: ان شاءالله این حرکت به نحوی جدی ادامه خواهد یافت و در آینده ای نزدیک گام دیگری از حرکت های دختران آفتاب با مشارکت شاعران استان برگزار خواهد شد.