فارس ، گاز را به خاش و میرجاوه می رساند
فارس ، گاز را به خاش و میرجاوه می رساند

طرح ضربتی گازرسانی به شهرهای خاش و میرجاوه توسط شرکت گاز فارس در حال اجراست. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان فارس ، به گفته حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس طرح گازرسانی به شهرهای خاش ، میرجاوه و روستاهای تابعه این دو شهرستان با ۲۸۳ کیلومتر لوله گذاری […]

طرح ضربتی گازرسانی به شهرهای خاش و میرجاوه توسط شرکت گاز فارس در حال اجراست.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان فارس ، به گفته حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس طرح گازرسانی به شهرهای خاش ، میرجاوه و روستاهای تابعه این دو شهرستان با ۲۸۳ کیلومتر لوله گذاری در سه فاز اجرا می شود .
وی گفت: تاکنون بیش از ۹۵ درصد از کالای پروژه توسط شرکت گاز استان فارس تامین شده و در فاز نخست آن بیش از ۱۰۵ کیلومتر از شبکه گازرسانی اجرایی شده است.
با تکمیل فاز نخست این طرح تا خرداد ۱۳۹۹ بیش از ۱۵ هزار مشترک در شهر خاش که از مناطق سردسیر استان است از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد .
همچنین با اجرای کامل فاز نخست و نصب ایستگاه و اتمام عملیات شبکه گذاری ، کارخانه سیمان خاش نیز به شبکه گاز شهری متصل می شود .
حسینی با اشاره به اینکه هزینه اجرای این پروژه بیش از ۵۰ میلیارد تومان خواهد بود ادامه داد: در فاز دوم و سوم نیز عملیات گازرسانی به شهر میرجاوه در دستور کار است که محورهای روستایی را نیز پوشش می دهد.
هدف شرکت گاز فارس ، تکمیل هر چه سریع‌تر طرح عظیم گازرسانی به شهرهای خاش ، میرجاوه و روستاهای تابعه سیستان و بلوچستان است تا شاهد زدودن  محرومیت از چهره این استان پهناور باشیم.
بنا به تدبیر شرکت ملی گاز ایران، شرکت گاز استان  فارس بنا به توانمندی و دارا بودن کارکنان متخصص، به عنوان استان معین گازرسانی به بخشی از سیستان و بلوچستان معرفی شده است