هفته ناجا بر مَردان و زنانی که برای مجاهدت و تحقق عدالت قیام کردند مبارکباد
هفته ناجا بر مَردان و زنانی که برای مجاهدت و تحقق عدالت قیام کردند مبارکباد

به گزارش پگاه خبر؛هفته ناجا بر مجاهدانی که براى خدا با تمام وجود قیام کرده و به انصاف و عدالت گواهى میدهند و هرگز کینه و عداوت با فرد یا قوم و جناحی او را به بى‌عدالتى وادار نمیکند مبارکباد. نیروی انتظامی سازمانی اثرگذار در عرصه امنیت ملی، آینه ی تمام نمای جمهوری اسلامی در […]

به گزارش پگاه خبر؛هفته ناجا بر مجاهدانی که براى خدا با تمام وجود قیام کرده و به انصاف و عدالت گواهى میدهند و هرگز کینه و عداوت با فرد یا قوم و جناحی او را به بى‌عدالتى وادار نمیکند مبارکباد.
نیروی انتظامی سازمانی اثرگذار در عرصه امنیت ملی، آینه ی تمام نمای جمهوری اسلامی در مرزهای زمینی و هوایی، نمادی از سربازان امام زمان در راستای تداوم اسلام ناب محمدی با نگاه به اهداف انقلاب اسلامی میباشد.
هفته ناجا یادآور مجاهدت و ایثار شهدا و خاطره های تلخ و شیرین سبزقامتانی است که برای خدمت به مخلوقات الهی تسلیم اراده خدا هستند این هفته فرصت مناسبی برای آگاهی مردم از مجاهدت فرزندان خود در نیروی انتظامی و روشنگری برای جوانانی است که قصد پیوستن به ارتش الهی را دارند.
اینکه با دیدن دو فیلم سینمایی و یا یک گزارش پلیسی عاشق کارهای هیجانی باشی و یا اینکه بخواهی در روستا و شهر و … عَرض و اندامی کنی و دیده شوی، یا شغلی برای امرار معاش دست و پا کرده باشی، سرنوشت آن مشخص و فرمولیزه شده است.
آنچه نیروی انتظامی را از سایر سازمانها و نهادها متمایز میکند مجاهد فی سبیل الله بودن کارکنان آن است که لازمه آن جهاد اکبر و مبارزه با دشمن درونی، جهاد اصغر و مبارزه با دشمن آشکار و جهاد کبیره در راستای مبارزه با کژیها و پلشتی های جامعه میباشد.
وقتی تصمیم میگیری در جُرگه حافظان امنیت باشی باید به عمق مسئله فکر کنی که چه آینده ای در پیش رو خواهی داشت؟! بدانی راهی را که انتخاب میکنی سرنوشت دنیا و آخرت خود را در آن رقم میزنی، اگر توفیق خدمت داشته باشی متوجه میشوی که چه انتخاب درست و یا اشتباهی کرده ای. پرواضح اینکه در رابطه با عشق هیجانی و دیده شدن در کوتاه ترین مدت اقناع و پس از آن چنانچه با منویات سازمان سازگاری نداشته باشی دچار بحران هویت میگردی، زیرا دیده شدنها و عشق بازیها زود گذر و نگاه شغلی گذراندن زمان است.
وقتی از منظر مجاهدت برای تحقق اجرای عدالت، خدمت بدون منت تصمیم به همراهی با سازمانی میکنی که کارکنان آن قرار است برای ‘خدا قیام کرده، پایدار و استوار باشند، به انصاف و عدالت گواهى دهند *هر چند به زیان خود- والدین و بستگانشان باشد و هرگز دشمنى با افراد-یا قومى، یا جناح و گروه خاصی او را به بى‌عدالتى وادار نکند، اجرای عدالت و جهاد در راه خدا را سرنوشتی شیرین تر از عشق به پلیس بازی و دیده شدن و گذر زمان میبینی و اینگونه می پنداری که مادام العمر در کسوت نیروی انتظامی باشی.
هفته ناجا را به مجاهدان فی سبیل الله و خانواده شریف آنان تبریک و تهنیت عرض میکنم.

سرتیپ دوم پاسدار سیروس سجادیان

انتهای پیام/