تقاضای احداث پارک علم و فن آوری شهرستان لامرد
تقاضای احداث پارک علم و فن آوری شهرستان لامرد

به گزارش پگاه خبر ؛حجت الاسلام حسین زاده، امام جمعه شهرستان لامرد از پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حیاتی لامرد بازدید کرد. در این بازدید ، حجت الاسلام حسین زاده با همراهی علوی مدیر دفتر نماینده مردم شریف شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی از دستاوردها و فعالیت های علمی و پژوهشی […]

به گزارش پگاه خبر ؛حجت الاسلام حسین زاده، امام جمعه شهرستان لامرد از پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حیاتی لامرد بازدید کرد.

در این بازدید ، حجت الاسلام حسین زاده با همراهی علوی مدیر دفتر نماینده مردم شریف شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی از دستاوردها و فعالیت های علمی و پژوهشی پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حیاتی لامرد بازدید به عمل آمد.

مصطفی رفیعی مدیر پژوهش سرا با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های این پژوهش سرا گفت : محورهای فعالیت پژوهش سرای شهرستان همچون راه اندازی دوره های آموزشی نجوم، راه اندازی خط تولید الکل ضدعفونی کننده، ساخت دستگاه های ضدعفونی کننده چشمی، راه اندازی موزه مردم شناسی، برگزاری مسابقات علمی و پژوهشی در میان جامعه هدف دانش آموزی، همکاری و هم افزایی با نهادها و مجموعه های دانشگاهی و صنعتی شهرستان در حوزه پژوهشی، فعال سازی دستگاه آسمان نما اجرایی شده است .

وی از امام جمعه شهرستان درخواست کرد تا با پیگیری از مراجع ذیربط تقاضای ایجاد پارک علم و فناوری در سطح شهرستان مطرح گردد .

رفیعی افزود :با توجه به ظرفیت های علمی، دانشگاهی و صنعتی منطقه ,,ایجاد پارک علم و فن آوری در منطقه را عامل رشد و پیشرفت و توجه به استعدادهای جوانان شهرستان دانست .

حجت الاسلام حسین زاده با گرامی داشت یاد و خاطره اندیشمند فقید ، مرحوم دکتر حیاتی و مزین بودن این پژوهش سرا به نام ایشان گفت : فعالیت های خوب و ارزشمندی در این محیط پژوهشی صورت گرفته که باید توجه ویژه ای به آن شود که در این راستا پیشنهاداتی مطرح و ضمن تشکر از مدیریت و کادر آموزشی و اداری این مجموعه علمی، خواستار استمرار فعالیت ها و اقدامات ارزنده پژوهش سرا و توجه به ظرفیت های بالقوه این ساختار پژوهشی شد .

انتهای پیام/سمیه یگانه