تجلیل از خانواده بزرگ ایثارگری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان
تجلیل از خانواده بزرگ ایثارگری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان

به گزارش پگاه خبر؛آیین تجلیل از خانواده بزرگ ایثارگری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با حضور مهندس سیاهپور فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و مدیر ‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس ، سردار قنبری فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر فارس ، سرهنگ کوشکی مدیرکل دفتر نشر آثار و ارزش‌های دفاع […]

به گزارش پگاه خبر؛آیین تجلیل از خانواده بزرگ ایثارگری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با حضور مهندس سیاهپور فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و مدیر ‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس ، سردار قنبری فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر فارس ، سرهنگ کوشکی مدیرکل دفتر نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت استان ، دکتر قناعتی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و جمع کثیری از کارمندان ایثارگر شاغل و بازنشسته عرصه دفاع مقدس این اداره کل برگزار گردید .

 مهندس سیاهپور در ابتدای این آیین با بیان اینکه دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کرد گفت : وزرات راه در دوران دفاع مقدس به عنوان پشتیبان جبهه‌های جنگ با ساخت صدها کیلومتر راه ، خاکریز و پل کارنامه‌ای پر بار در دفاع مقدس بر جا گذاشته است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس افزود : سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز در دوران دفاع مقدس با تامین ناوگان حمل و نقل به خصوص در بخش مسافری و جابجایی رزمندگان اقدامات ارزنده‌ای را به ثبت رسانیده است.

سیاهپور اظهار داشت : در بخش حمل و نقل کالا نیز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برای تخلیه بنادر کشور و لبیک رانندگان و کامیونداران برای تخلیه بنادر از کالاهای اساسی نیز از شاخص‌ترین و ماندگارترین اقدامات فعالان این بخش در دوران دفاع مقدس است .

در ادامه این نشست سردار قنبری به رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید قدر آن را بدانیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس همچنین به رشادت‌های رزمندگان فارس در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: در جبهه مقاومت نیز استان فارس تلاش‌های ستودنی بسیاری را رقم زده است.

سردار قنبری در پایان سخنان خود به بیان خاطراتی از تلاش پرسنل وزارت راه و ترابری پرداخت و گفت: تلاش راهداران و رانندگان زحمتکش بخش حمل و نقل (کالا و مسافر) در دوران دفاع مقدس هیچ گاه فراموش نخواهد شد .

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده بزرگ ایثارگری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس تجلیل بعمل آمد. بر اساس این گزارش ۶۰ شهیدراننده حرفه‌ای بخش حمل و نقل کالا، ۱۰ شهید راهدار، ۲۱ آزاده سلحشور،۶۱ رزمنده ایثارگر ، ۲۵ جانباز سرافراز و ۱۷ فرزند شهید برگ افتخاری است به لوح ضمیر هشت سال دفاع مقدس قهرمانان و وفاداری ملت مسلمان ایران به ویژه مردم شریف و شهید پرور استان فارس که در اذهان ماندگار شده اند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی