ایجاد اشتغال و تامین نیازهای اجتماعی راهکاری مناسب برای توسعه چرخه تولید
ایجاد اشتغال و تامین نیازهای اجتماعی راهکاری مناسب برای توسعه چرخه تولید

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت اله رحیمی در جلسه بازدید از واحد تولید لبنیات در شیراز با تشریح فعالیت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: بیش از ۷۰ درصد از  ۳ هزار و چهارصد مصوبه این کارگروه اجرایی شده و در این راستا اقدامات موثری در حل مشکلات واحدهای تولیدی انجام گرفته است. […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت اله رحیمی در جلسه بازدید از واحد تولید لبنیات در شیراز با تشریح فعالیت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: بیش از ۷۰ درصد از  ۳ هزار و چهارصد مصوبه این کارگروه اجرایی شده و در این راستا اقدامات موثری در حل مشکلات واحدهای تولیدی انجام گرفته است.
وی افزود:  در چند سال گذشته بیش از ۳۹ واحد تولیدی که در تملک بانک ها قرار گرفته بود به چرخه بازگشته و این نتیجه از ۸۲ واحد تولیدی که در تملک بانک ها قرار داشته اند بدست آمده است.
نماینده عالی دولت در استان فارس تکمیل و توسعه  زنجیره تولید در این واحد تولیدی را از جمله ضرورت های کاری عنوان کرد و اظهار داشت:تامین مطالبات واحدهای تولیدی را از جمله وظایف خود می‌دانیم.
رحیمی با اشاره به نیازمندی های اجرایی این واحد تولیدی گفت:دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق باید تلاش بیشتری در رفع مشکلات این واحد داشته باشند.


وی در ادامه ایجاد اشتغال محلی و تامین نیازهای اجتماعی را از جمله راهکارهای مناسب برای توسعه واحدهای تولیدی عنوان کرد و گفت : تکمیل زنجیره تولید در صنایع لبنی راهکاری موفق در توسعه اقتصادی و اجتماعی است و این راهکار در کاهش هزینه ها و اشتغال زایی بسیار موثر است.
گفتنی این بازدید با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پایان یافت.

انتهای پیام/سمیه یگانه