افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون در حرم مطهر شاهچراغ (ع)

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان در حرم شاهچراغ (ع) با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت:تاکنون بیش از ۵۵ مرکز واکسیناسیون در استان راه اندازی شده که از این تعداد ۱۸ مرکز در شهر شیراز قرار دارد و سه مرکز به صورت شبانه روزی فعالیت دارند. […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان در حرم شاهچراغ (ع) با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت:تاکنون بیش از ۵۵ مرکز واکسیناسیون در استان راه اندازی شده که از این تعداد ۱۸ مرکز در شهر شیراز قرار دارد و سه مرکز به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.
وی افزود : تاکنون بیش از ۳ میلیون دز واکسن در استان تزریق شده که از این میزان، ۲ میلیون دز شامل مرحله اول ترزیق بوده است.
استاندار فارس از عدم مراجعه ۵۰۰ هزار مشمول تزریق واکسن خبر داد و گفت : امیدواریم تا افراد مشمول در دریافت واکسن اقدام سریعتری داشته باشند و ما همچنان نیازمند رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله های اجتماعی هستیم.


نماینده عالی دولت در استان فارس با تقدیر از مجموعه سپاه و بسیج در راه اندازی این مرکز  خاطر نشان کرد : همکاری و همدلی مناسبی در میان دستگاه‌های مختلف امنیتی و اجرایی و فرهنگی استان در مقابله با ویروس کرونا وجود داشته و اقدامات پیشگیرانه موثری برای کاهش ابتلا به این ویروس انجام گرفته است.
استاندار فارس افزود : مرکز واکسیناسیون حرم مطهر شاهچراغ (ع) توانایی تزریق بیش از ۲۴ هزار دز واکسن را در شبانه روز داراست و در روزهای آینده تزریق واکسن به دانش آموزان نیز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/سمیه یگانه