بسترسازی رسانه‌ای وهمراهی مسئولان برای رسیدن به یک شهر جهانی
بسترسازی رسانه‌ای وهمراهی مسئولان برای رسیدن به یک شهر جهانی

به گزارش پگاه خبر؛سیدتقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای استان فارس در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ما در یک برهه و نقطه طلایی هستیم و امیدواریم همه دستگاه‌ها با هم‌افزایی هم طعم شیرین خدمت را به مردم بچشانند. وی با اشاره به مراحل شکل‌گیری تمدن اسلامی افزود: دولت اسلامی در حال […]

به گزارش پگاه خبر؛سیدتقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای استان فارس در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ما در یک برهه و نقطه طلایی هستیم و امیدواریم همه دستگاه‌ها با هم‌افزایی هم طعم شیرین خدمت را به مردم بچشانند.

وی با اشاره به مراحل شکل‌گیری تمدن اسلامی افزود: دولت اسلامی در حال شکل‌گیری است و همه ارکان حاکمیت شعار انقلابی داده و در عمل نیز شعارها را به منصه ظهور می‌رسانند.

سهرابی با اشاره به کارکرد رسانه ملی بیان کرد: رسانه ملی امین مسئولان و مورد اعتماد مردم است و ما با حضور در اینجا اعلام می‌کنیم که رسانه ملی با تمام قوا در خدمت شماست تا هزینه‌های اداره شهر را کمتر کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای فارس اضافه کرد: مجموعه خدماتی که در مجموعه شورای شهر برنامه‌ریزی و شهرداری اجرا می‌کند، اگر بسترسازی رسانه‌ای شود و به خوبی به اطلاع مردم برسد، مردم مسئولان را برای رسیدن به اهداف همراهی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شیراز یک شهر جهانی و متعلق به همه فارسی زبانان است، گفت: برای این شهر جهانی باید برنامه داشت و همه کسانی که می‌خواهند این شهر را مدیریت کنند، کمک و همراهی کرد.

سهرابی با اشاره به شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) بیان کرد: کارهای بسیار خوبی در این راستان انجام شده اما کارهای بسیار دیگری باید انجام شود تا به جایگاه مدنظر رهبری با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه برسیم.

مدیرکل صدا و سیمای فارس، یکی از مطالبات به حق مردم را ساخت سریال امین ولایت عنوان کرد که با یک توافق‌نامه سه جانبه میان صدا و سیما، مدیریت شهری و حرم مطهر شاهچراغ(ع) می‌توان آن را تولید کرد.

سهرابی با بیان اینکه آمادگی پوشش کامل جلسات صحن علنی شورای شهر شیراز را داریم، تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک تفاهم‌نامه‌ای میان شورای شهر شیراز و صدا و سیمای فارس منعقد خواهد شد تا همکاری‌ها و اقدامات مشترک به نحو مطلوبی پیش برود.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی