نصب۳۰ دستگاه پنل خورشیدی برای پاسگاه های محیط بانی به منظور مقابله با تغییرات آب و هوایی
نصب۳۰ دستگاه پنل خورشیدی برای پاسگاه های محیط بانی به منظور مقابله با تغییرات آب و هوایی

به گزارش پگاه خبر؛مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس اظهار داشت: به منظور مقابله با تغییرات آب و هوایی، ۳۰ دستگاه مبدل انرژی خورشیدی به الکتریکی (پنل خورشیدی) برای پاسگاه های محیط بانی و اداره کل از صندوق ملی محیط زیست، تامین و در حال نصب آن هستیم. حمید ظهرابی افزود: تاکنون تعداد۱۰ دستگاه از […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس اظهار داشت: به منظور مقابله با تغییرات آب و هوایی، ۳۰ دستگاه مبدل انرژی خورشیدی به الکتریکی (پنل خورشیدی) برای پاسگاه های محیط بانی و اداره کل از صندوق ملی محیط زیست، تامین و در حال نصب آن هستیم.

حمید ظهرابی افزود: تاکنون تعداد۱۰ دستگاه از این مبدل ها در پاسگاه های محیط بانی شهرستان های لار، بوانات، و سایر پاسگاه‌های محیط بانی نصب شده و قرار است تا پایان سال درچندین نقطه از پاسگاه های شهرستان های آباده، اقلید، کازرون، نورآباد و بختگان نصب و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی هدف از نصب مبدل های خورشیدی را چنین عنوان کرد: این مبدلهای خورشیدی در مواردی مانند پشتیبانی از سیستمهای بیسیم محیط بانها ، تولید برق برای برخی پاسگاه‌ها که دسترسی به برق شهری ندارند و یا مناطق صعب‌العبور که دسترسی به انرژی الکتریکی برای آنها امکان‌پذیر نیست، مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

ظهرابی گفت:این طرح در قالب تفاهم‌نامه‌ای که بین کمیسیون ملی توسعه و اصلاحات کشور چین و سازمان محیط زیست منعقد شده اجرا می گردد.

انتهای پیام/