نمایندگان فارس از همه ظرفیت‌های ملی برای پیشرفت استان فارس استفاده می کنند
نمایندگان فارس از همه ظرفیت‌های ملی برای پیشرفت استان فارس استفاده می کنند

به گزارش پگاه خبر؛ابراهیم عزیزی در حاشیه دیدار اعضای مجمع نمایندگان فارس با محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور اظهارداشت: در این دیدار مسائل زیربنایی استان فارس توسط حاضران مورد بررسی قرار گرفت و با جزئیات به اطلاع معاون اقتصادی رئیس جمهور رسانده شد. نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش ما در […]

به گزارش پگاه خبر؛ابراهیم عزیزی در حاشیه دیدار اعضای مجمع نمایندگان فارس با محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور اظهارداشت: در این دیدار مسائل زیربنایی استان فارس توسط حاضران مورد بررسی قرار گرفت و با جزئیات به اطلاع معاون اقتصادی رئیس جمهور رسانده شد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش ما در این جلسه این بود که نشان دهیم استان فارس با توجه به ظرفیت‌های بسیاری که دارد، می‌تواند در حل مشکلات اقتصادی کشور نقشی ارزنده ایفا کند که مورد تایید جناب رضایی نیز قرار گرفت.

عزیزی خاطرنشان کرد: اگر دولت کمک لازم را انجام دهد، برخی مصوبات روی زمین مانده استان فارس سریع‌تر اجرایی خواهد شد؛ مصوباتی که متاسفانه در دولت قبل امکان عملیاتی شدن نیافت.

او همچنین به دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست اشاره کرد و گفت: به اعتقاد ما استان فارس می‌تواند پل ارتباطی جنوب و شمال کشور باشد لذا تمام زیرساخت‌های مربوط به این موضوع مهم در حوزه ریل و راه و غیره را در این نشست مطرح کردیم.

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: تاکید ما این بود که باید فارس را فرااستانی دید و به سرعت عقب ماندگی‌های این استان را در حوزه زیرساختی برطرف کرد.

عزیزی تصریح کرد: پیشنهاد دکتر رضایی نیز این بود که نمایندگان استان فارس پروژه‌های اولویت‌دار خود را به معاونت اقتصادی رئیس جمهور اعلام کنند تا یک برنامه عملیاتی موثر برای آن تعریف شود.

او هم‌چنین گفت: در این نشست پروژه‌های محوری و محرک استان فارس نیز که برخی از آنها در شرف تکمیل است مورد بررسی قرار گرفت تا منابع و امکانات لازم برای نهایی شدن آنها تخصیص یابد.

عزیزی در پایان با بیان اینکه نمایندگان فارس از همه ظرفیت‌های ملی برای پیشرفت استان فارس استفاده خواهند کرد، افزود: مجموعه نمایندگان استان فارس تلاش می‌کنند تا به دور از انفعال، با رایزنی و ارتباط موثر، خالق شرایط باشند لذا سعی خواهیم کرد از ظرفیت مجلس ودولت سیزدهم در این راستا به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم که دیدار مذکور نیز مصداق همین روحیه جمعی و نگاه به مسائل است.

انتهای پیام/