تقویت صنعت گردشگری،فرصت تولید،ایجاد اشتغال رابرای استان به همراه دارد
تقویت صنعت گردشگری،فرصت تولید،ایجاد اشتغال رابرای استان به همراه دارد

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس بر ضرورت توجه ویژه به صنعت گردشگری استان تاکید کرد.

به گزارش پگاه خبر؛در دیدار هادی شه‌دوست شیرازی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس و شورای معاونین این اداره کل با دکتر نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکید شد؛ ضرورت توجه ویژه به مشکلات صنعت گردشگری استان فارس،دکتر نوروزی عنوان کرد: توسعه و تقویت صنعت گردشگری، فرصت تولید، ایجاد اشتغال، فقرزدایی و درآمدزایی را برای استان فارس به همراه دارد.

دکتر نوروزی که روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۱در جمع مدیرکل و معاونین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس سخن می گفت، با اشاره به ظرفیت‌های فوق العاده استان به خصوص در حوزه گردشگری، مذهبی و صنایع دستی، اظهار داشت: با توجه به گستره فعالیت­ های صنعت گردشگری در سایر حوزه­ های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی، این صنعت مهم می ­تواند به عنوان یکی از مؤثرترین بخش­ ها در رشد و توسعه اقتصادی استان فارس ایفای نقش کند.
وی در عین حال تصریح کرد: توسعه و تقویت صنعت گردشگری، فرصت تولید، ایجاد اشتغال، فقرزدایی و درآمدزایی را برای استان فارس به همراه دارد.
لازم به ذکر است، در این جلسه، مدیرکل و معاونین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس به بیان مسائل و مشکلات خود در حوزه های مرتبط پرداختند.

انتهای پیام/