آماده باش ۷۱ مرکز و پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در فارس
آماده باش ۷۱ مرکز و پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در فارس

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس از آماده باش ۷۱ مرکز و پایگاه امداد و نجات در فارس خبر داد و گفت: در مراکز و پایگاه های امداد و نجات جمعیت فارس ۲۴۸ نفر روز نیرو، آماده ارائه خدمت به هموطنان می باشند. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی […]

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس از آماده باش ۷۱ مرکز و پایگاه امداد و نجات در فارس خبر داد و گفت: در مراکز و پایگاه های امداد و نجات جمعیت فارس ۲۴۸ نفر روز نیرو، آماده ارائه خدمت به هموطنان می باشند.
به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس؛ مهدی خوبیار اظهار کرد: با فرا رسیدن فصل پاییز و بارش برف و باران، رفت و آمد در جاده‌های شهر و استان با مشکلاتی مواجه می‌شود و در صورت نداشتن آگاهی و به همراه نداشتن ابزار و وسایل مورد نیاز سبب گرفتار شدن و در نهایت ایجاد حادثه خواهد شد.
خوبیار افزود: تردد در برخی جاده‌های استان فارس به علت بارش نزولات آسمانی در ایام زمستان به سختی صورت می‌گیرد به همین سبب نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با همراهی پلیس راه، اورژانس و راهداری در جاده‌ها مستقر می‌شوند و به یاری مسافران، رانندگان و سایر کسانی که به این خدمات نیاز دارند می‌روند.
وی با اشاره به اینکه ۷۱ مرکز و پایگاه و ۲۴۸ نفر روز نیروی عملیاتی در این جمعیت حضور دارند، گفت: تغذیه و اسکان اضطراری در تمامی پایگاه های جمعیت در نظر گرفته شده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس تصریح کرد: در جریان آماده باش نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر در فارس ۴۰۳ تیم در قالب ۲۰۱۵ نفر، نیروی آموزش دیده آماده پاسخگویی و مقابله با هرگونه سوانح و حوادث احتمالی در حوزه مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی می باشد.