تیم ووشو دانشجویان دختر دانشگاه پیام‌نور استان فارس به مقام دوم کشوری دست یافت
تیم ووشو دانشجویان دختر دانشگاه پیام‌نور استان فارس به مقام دوم کشوری دست یافت

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: در دومین‌دوره مسابقات قهرمانی ووشو بانوان کشور، تیم استان فارس به مقام دوم دست یافت. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، محسن کریمی افزود: در این مسابقات که به میزبانی استان اردبیل درشهرستان  سرعین برگزار شد ، تیم […]

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: در دومین‌دوره مسابقات قهرمانی ووشو بانوان کشور، تیم استان فارس به مقام دوم دست یافت.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، محسن کریمی افزود: در این مسابقات که به میزبانی استان اردبیل درشهرستان  سرعین برگزار شد ، تیم های اردبیل،فارس و تهران به ترتیب مقام های  اول تا سوم‌ را کسب کردند.

وی افزود: تیم استان فارس با ترکیب ۵ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام‌نور جهرم و یک نفر از دانشگاه پیام نور ‌شیراز، به سرپرستی اقای محمد هادی اسلامی و مربیگیری خانم غزل رازخواه  دراین مسابقات شرکت کرده بود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان فارس اضافه کرد: این مسابقات در سطح بالایی در تاریخ‌های ۱۳و ۱۴آبانماه در شهرستان سرعین برگزارشد که در مجموع ،در این دوره مسابقات در دو ماده تالو و ساندا ۳مدال طلا، ۵مدال نقره و ۲مدال برنز رهاورد دانشجویان دانشگاه پیام نور فارس بود.

اعضای تیم دانشجویان منتخب استان فارس به شرح ذیل می باشد

تالو(اجرای فرم)

۱.شهره فریدونی ،مرکر شیراز  ۳ مدال طلا

۲.فاطمه خیرالهی ،مرکز جهرم  ۲ مدال نقره

۳.فاطمه کریمی ، مرکز جهرم ۱  مدال نقره

ساندا(مبارزه)رده بزرگسال در اوزان ‌مختلف

۱.فاطمه خیرالهی ، مرکز جهرم ۱  مدال نقره

۲.سیده نازیلا جعفری ، مرکز جهرم ۱  مدال نقره

۳.مهین دخت قزلی ، مرکز جهرم ، ۱ مدال برنز

۴.فاطمه امیر سالاری ، مرکز جهرم ۱  مدال برنز