ساختمان کشتی برای استقرارشهرداری شیرازآماده می شود
ساختمان کشتی برای استقرارشهرداری شیرازآماده می شود

به گزارش پگاه خبر؛محمد حسن اسدی،عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: طرح دو فوریتی در خصوص تغییر کاربری ساختمان جدید شهرداری شیراز به هتل در صحن علنی شورای شهر مطرح شد این طرح به دو فوریت رأی نیاورد و در کمیسیون برنامه و بودجه و در یک کمیسیون تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفت. عضو کمیسیون […]

به گزارش پگاه خبر؛محمد حسن اسدی،عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: طرح دو فوریتی در خصوص تغییر کاربری ساختمان جدید شهرداری شیراز به هتل در صحن علنی شورای شهر مطرح شد این طرح به دو فوریت رأی نیاورد و در کمیسیون برنامه و بودجه و در یک کمیسیون تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز اضافه کرد: ساختمان جدیدی که در دست ساخت است بر اساس طرح، نقشه و چهارچوب کاربری اداری ساخته شده و به هیچ عنوان تبدیل کاربری آن به کاربری هتل امکان پذیر نیست.

وی تاکید کرد: سال‌های گذشته تمامی شهرداران شهر شیراز در تلاش بودند تا نسبت به ایجاد ساختمان مرکزی اقدام کنند، ساختمان اصلی شهرداری که اکنون در میدان شهداست بیش از ۶۰ سال عمر دارد با این حال اکنون شهرداری از گذشته وسیع‌تر شده و ١١ منطقه داشته و ۶ سازمان نیز به شهرداری وابسته‌اند.

اسدی تاکید کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته شهردار و حوزه شهرداری و معاونت‌ها در ساختمان جدید شهرداری شیراز تجمیع خواهند شد تا شاهد ارائه خدمات مطلوب به مردم از طریق شهرداری شیراز باشیم.

به گفته این عضو شورای شهر اداره کل حقوقی، روابط عمومی، بازرسی، معاونت عمرانی و زیر مجموعه‌ها، معاونت مالی و اقتصادی، معاونت برنامه ریزی در ساختمان جدید شهرداری مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/