صندوق قرض‌الحسنه کشورباهدف ایجاداشتغال برای جوانان افتتاح شد
صندوق قرض‌الحسنه کشورباهدف ایجاداشتغال برای جوانان افتتاح شد

در گام نخست، از طریق امضای تفاهمنامه بین این صندوق و بنیاد برکت، پرداخت تسهیلات برای اجرای ۱۵هزار طرح اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی و ایجاد ۴۵هزار شغل با سرمایه ۲۵۰میلیارد تومان آغاز می‌شود

به گزارش پگاه خبر؛محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به تلاش ۲ساله برای راه‌اندازی این صندوق گفت: هدف ما از ایجاد این صندوق، تسهیل مسیر اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی توسط خود مردم است. ما از ۲ سال پیش برای دریافت مجوزهای قانونی از بانک مرکزی اقدام کردیم و نهایتا پس از صدور مجوز از بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار این صندوق فعالیت خود را آغاز می‌کند.

مخبر ادامه داد: در گام نخست، از طریق امضای تفاهمنامه بین این صندوق و بنیاد برکت، پرداخت تسهیلات برای اجرای ۱۵هزار طرح اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی و ایجاد ۴۵هزار شغل با سرمایه ۲۵۰میلیارد تومان آغاز می‌شود.

مصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام نیز درحاشیه این مراسم درباره آخرین آمار تولید واکسن برکت، گفت: تا امروز نزدیک به ۵میلیون دوز واکسن کوو ایران برکت در کارخانه شفا فارمد تولید شده که تمام این واکسن‌ها باید در یک دوره ۱۶تا ۲۰روزه تست کنترل کیفیت مورد بررسی و تأیید نهایی قرار بگیرند. از این تعداد تا امروز یک میلیون‌و۳۰۰ هزار دوز تحویل وزارت بهداشت شده و سایر واکسن‌های تولیدشده هم پس از طی مراحل تست کنترل کیفیت به‌طور مرتب و هفتگی تحویل این وزارتخانه خواهد شد.

انتهای پیام/