غفلت راهبردی مجلس، شکستی خواهد بود برای تمام شکستها
غفلت راهبردی مجلس، شکستی خواهد بود برای تمام شکستها

به گزارش پگاه خبر؛این روزها که هموطنانِ دلسوزِ آگاه و یا ناآگاه به طرح قانون صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی معترض هستند قدری تامل و تفکر برای مجلس انقلابی الزامی است. در شرایط فعلی که مشکلات اقتصادی و اجتماعی در کشور، مردم را ناراضی کرده است مطرح نمودن این طرح به هیچ وجه از […]

به گزارش پگاه خبر؛این روزها که هموطنانِ دلسوزِ آگاه و یا ناآگاه به طرح قانون صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی معترض هستند قدری تامل و تفکر برای مجلس انقلابی الزامی است.
در شرایط فعلی که مشکلات اقتصادی و اجتماعی در کشور، مردم را ناراضی کرده است مطرح نمودن این طرح به هیچ وجه از اولویت های مردم، نظام و انقلاب نمیباشد.

طرح این موضوع در آستانه تحلیف و شروع به کار دولت مردمی آقای رئیسی که باید فضایی توام با طلوع آرامش و امیدواری مردم، برای آینده ای بهتر، همراه با محاکمه دولت روحانی و مسببین وضعیت موجود باشد، تنش های اجتماعی را چند برابر و طعم شیرین پیروزی انتخاب دولت مردمی را در کامها تلخ نموده است.!!
حال که معاندین، ضدانقلابها، دشمنان خارجی و حتی اپوزیسیون داخلی با هدف براندازی نظام و سرگرم کردن مردم، بدنبال بهره برداری سوء سیاسی – امنیتی و اجتماعی برای خود و جناحشان و سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی دولت منتخبشان هستتد بهتر است در این برهه، مجلس طرح را مسکوت و امید به محاکمه روحانی و مسببان شرایط موجود را در دستور کار قرار دهد تا ببیند چگونه موضع مخالفان مجلس و نظام تغییر و ماهیتشان برای مردم آشکار میگردد!!.
مجلسی که عنوان انقلابی را دارد باید بداند که در این شرایط چنانچه فرصت را غنیمت نشمارد و فضای موجود را برای سواستفاده کنندگان ناامن نکند و مقدمات محاکمه روحانی و مسببان وضعیت موجود را فراهم نکند غفلتش راهبردی و شکستی خواهد بود برای تمام شکستها.
سیروس سجادیان

انتهای پیام/