اعتماد به غرب که سلطه گری را راهبرد خود می دانند، اشتباهی جبران ناپذیر بود
اعتماد به غرب که سلطه گری را راهبرد خود می دانند، اشتباهی جبران ناپذیر بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ملت ایران تاوان اعتماد به غرب را با مشکلات بی شمار اقتصادی و شهادت سردار سلیمانی پرداخت.

به گزارش پگاه خبر؛ابراهیم عزیزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آخرین دیدار با اعضای هیئت دولت دوازدهم، گفت: مقام معظم رهبری مذاکرات را تجربه ناموفق دولت تدبیر خواندند. اعتماد به غرب و بیگانگان که سلطه گری را راهبرد خود می دانند، اشتباهی جبران ناپذیر بود.

وی افزود: دولت تدبیر به دیوار سست بیگانگان تکیه کرد که فرو ریخت و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تاوان اعتماد دولت تدبیر به غرب را ملت ایران پرداختند. مشکلات بی شمار اقتصادی و اجتماعی تاوان اعتماد غربگرایان به آمریکا است.

عزیزی با اشاره به اینکه تاوان اعتماد به غرب، گستاخی و زیاده خواهی آمریکا است،اظهار داشت تاوان اعتماد به غرب شهادت سردار سلیمانی بود.

وی با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم باید از این تجربه تاریخی استفاده کند، گفت: آمریکایی ها باید بدانند ایران محلی برای ادامه زیاده خواهی های آنها نیست. دولت سیزدهم دژی مستحکم در برابر بیگانگان خواهد بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: مجلس با تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، صریحا با برجام موشکی و منطقه ای مخالفت کرد.

عزیزی با بیان اینکه توان موشکی و حمایت از مقاومت دو راهبرد اساسی جمهوری اسلامی است، گفت: دولت مردمی بر روی توان موشکی ایستادگی خواهد کرد و اجازه باج خواهی آمریکا در موضوعات منطقه ای، موشکی و هسته ای را نخواهد داد.

انتهای پیام/