فارس درقله است،پاسخگوی توقعات و مطالبات عمومی باشید
فارس درقله است،پاسخگوی توقعات و مطالبات عمومی باشید

به گزارش پگاه خبر؛فرمانده سپاه فجر استان فارس در نشست هم اندیشی منتخبان شوراهای اسلامی شهرستانهای فارس بابسیج فرهنگیان سپاه و آموزش وپرورش استان که در باشگاه فرهنگیان فرهنگ شهر شیراز برگزارشدخواستار کمک فرهنگیان راه یافته به شورا های اسلامی شهرور وستای استان فارس به حضور درکارگروههای کارگشایی واتاق فکرهای آموزش و پرورش استان شد. […]

به گزارش پگاه خبر؛فرمانده سپاه فجر استان فارس در نشست هم اندیشی منتخبان شوراهای اسلامی شهرستانهای فارس بابسیج فرهنگیان سپاه و آموزش وپرورش استان که در باشگاه فرهنگیان فرهنگ شهر شیراز برگزارشدخواستار کمک فرهنگیان راه یافته به شورا های اسلامی شهرور وستای استان فارس به حضور درکارگروههای کارگشایی واتاق فکرهای آموزش و پرورش استان شد.
سردارسرتیپ دوم پاسداریداله بوعلی باتاکیدبر اهمیت موضوع این نشست اظهارداشت: امید واریم بابرگزاری سلسله نشست های فیمابین آموزش و پرورش ومنتخبان شوراها وترتیب دادن کارگروههای تخصصی وایده پردازی دراین زمینه بتوانندامور مربوط به آموزش وپرورش راپیگیری وحل و فصل نمایندو سپاه وبسیج فرهنگیان هم یاروهمراه شما عزیزان در این رابطه خواهندبود تا مردم بدانند فرهنگیان راه یافته به شورا مدافع حقوق مردم و صیانت کننده ازدستاوردهای انقلاب اسلامی اند.
این مقام مسئول درسپاه فجر استان فارس گفت: ضمن تقدیروتشکرازبرگزارکنندگان این نشست خصو صا باقدردانی از همراهی و همکاری مدیرکل و معاونین آموزش وپرورش فارس و بسیج فرهنگیان استان وحضور فرهنگیان عزیز منتخب مردم در شورای ششم یک نکته را لازم است یادآوری نمایم که فارس استانی مهم وموردنظر مردم دنیاست زیرا که شیرازشهر ادب وهنروفارس ومهد تاریخ وفرهنگ وتمدن ایران ازهرنظر چه تاریخی و چه فرهنگی و…. بوده وموردعنایت جهانیان است و مقام معظم رهبری هم تعابیرخوب و ارزشمندی در خصوص مردم شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام وفارس فرموده اند که “فارس درقله است” یعنی فارس در تمامی ابعادوزوایادرقله است.
سرداربوعلی خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از رای مردم ایران و استان فارس به شما فرهنگیان ومنتخبان فرهنگی شورای ششم بوده واین یعنی کسب اعتماد عمومی به شما منتخبان فرهنگی والبته توقعات و مطالباتی به دنبال دارد که باید به آنها پرداخته شود.
فرمانده سپاه فجر فارس بیان داشت: فارسیان در دوران انقلاب و دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ودین نقش آفرین بوده اندوبایدبه آنها خدمت کردونباید فرصت خدمت به مردم فارس راه بدست داد.عضو شورای اداری استان فارس درادامه تصریح کرد: تکالیفی برعهده شما عزیزان است که یکی از انها شناخت موقعیتها وظرفیتهای و فرصتهای پیش روی خدمت است ولذاشما که دارای طرح ونظر و ایده ایدنباید خود را از گردونه خدمت به همکاران و دانش آموزان دور دانسته و خود را جداشده آز آموزش و پرورش ندانید.
فرمانده سپاه فجر فارس باتاکید برنقش سپاه و اقشار مختلف بسیج درهمراهی با مردم و نهاد های انقلابی وارگانهای دولتی گفت: سپاه به خودی خود ماموریت مسئولیتی ندارد جز استفاده ازتوان و ظرفیت اقشارمختلف بسیج برای راه‌ گشایی امور مردم و هم افزایی برای کمک به امورکشور که با وجود شما بزرگواران محقق خواهدشد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی