راهکارهای پیشنهادی برای افزایش شور انتخاباتی در ستادهای آیت ا… رئیسی
راهکارهای پیشنهادی برای افزایش شور انتخاباتی در ستادهای آیت ا… رئیسی

به گزارش پگاه خبر؛رئیس کمیته رسانه و پوشش خبری شورای هماهنگی ستادهای مرکزی استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد برای به نتیجه مطلوب رسیدن در انتخابات حساس و سرنوشت ساز ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به نفع آیت ا… دکتر رئیسی و پیروزی قاطع ایشان در میدان سخت رقابت های انتخاباتی چند کار مهم لازم است […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس کمیته رسانه و پوشش خبری شورای هماهنگی ستادهای مرکزی استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد برای به نتیجه مطلوب رسیدن در انتخابات حساس و سرنوشت ساز ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به نفع آیت ا… دکتر رئیسی و پیروزی قاطع ایشان در میدان سخت رقابت های انتخاباتی چند کار مهم لازم است که باید مورد عنایت ستادهای انتخاباتی آیت ا… رئیسی در سراسر کشور و به ویژه استان فارس و استان های همجوار باشد. برخی از راهکارها در این زمینه و برنامه ها به شرح ذیل است.
آهنگ پیشواز گوشی های خود را از سخنان آیت ا… رئیسی انتخاباتی کنید. برخی کدها و مطالب و فایل های صوتی ایشان در جستجوی اینترنتی قابل دریافت است.
پروفایل های شخصی و کانال ها و گروه های شهرستان ها را با تصاویر انتخاباتی و هشتگ هشتگ های مرتبط باانتخابات #همه_می_آییم مزین کنید. هر شهرستان می تواند یک پروفایل اختصاصی و هماهنگ برای انتخابات آقای رئیسی طراحی کند.
تا روز انتخابات به سبک دهه فجر، جلوی مساجد، محلات و خیابان ها را با پرچم های کوچک و آویز ایران و عکس های آیت ا… رئیسی مزین کنیم. نصب پوستر تبلیغاتی ایشان روی تاکسی ها و خودروهای شخصی هم پیشنهاد می شود.
گروه های سرود نوجوانان شعرهای حماسی و ملی و انقلابی و اشعاری در اوصاف آقای رئیسی به صورت سیار یا ثابت در میدان ها و پارک های اصلی شهر همراه با نورافشانی اجرا کنند.
در بنرها و تراکت های تبلیغی سطح شهرستان ها فقط و فقط از جملات کوتاه آیت ا… رئیسی درباره مهم ترین مسائل کشور و جملات #مثبت استفاده شود؛ جملاتی مثل: خیز دوباره (فلان شهرستان) برای خلق حماسه؛ خبر آمد خبری در راه است،#همه _می_آییم ؛ (اسم شهر) آماده ی قیام ؛ شهر…. در تدارک تکرار یک حماسه بزرگ؛ و جملات کوتاه انتخاب شده ازمنظره ها.
پخش آهنگ های انقلابی از بلندگوهای شهر و جلوی ستادهای انتخاباتی آیت ا… رئیسی.
استفاده از ظرفیت کاریزمای شهید سلیمانی در بیلبوردهای تبلیغاتی جهت ایجاد شور انتخاباتی.
مثال: شهیدسلیمانی: جمهوری اسلامی #حرم است یاآغاز رزمایش مدافعان حرم: ۲۸ خرداد۱۴۰۰
مطالبه برای مدیریت تعرفه های انتخاباتی ( اعلام نگرانی از تکرار کمبود تعرفه سال۹۶)و پیش بینی اقلام چاپی در روزهای آخر. پشت نویسی ماشین با جملات کوتاه(به نیابت از حاج قاسم رأی به رئیسی می دهم یا فقط به عشق ایران رأی می دهم) با عکسی از حاج قاسم یا نمادهای ملی و شهرستانی یا لوگوی پیروزی(V).
پخش کلیپ های دعوت به انتخابات در بین الصلاتین مساجد و پخش سرودهای ملی بلافاصله بعد از پایان نماز و معرفی اوصاف و مزایای آقای رئیسی.
ایجاد‌ حس رقابت بین مساجد، محلات، مناطق، شهرها با استفاده از ظرفیت جوانان خلاق و تکنیک های عملیات روانی برای تبلیغات شهری به نفع آقای رئیسی.
برپایی نشست های خبری و رسانه ای (مانور رسانه ای) روی اقدامات تبلیغی و برجسته سازی تجربه های موفق تبلیغی و فعالیت های سابق آقای رئیسی در قوه قضائیه و استان قدس رضوی با اشتراک گذاری در مقیاس بسیار وسیع در فضای مجازی.
تهیه کاورهایی با تصویر آیت ا… رئیسی برای پوشش افراد هوادار و نمایش دادن آنها در تجمعات و تهیه دستبندهایی ظریف و کوچک از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران ویژه جوانان انقلابی و توزیع تا روز انتخابات.
راه اندازی پویش #من-هم- رأی- می دهم به رئیسی؛ گرفتن عکس با این جمله و با پرچم ایران توسط طیف ها و سلایق مختلف سیاسی و خصوصاً افراد مرجع و تأثیرگذار و انتشار # حداکثری در کانال ها و گروه های شهرستان به قید قرعه به تصاویر ارسالی جوایزی تقدیم شود.
برگزاری #جشن- تکلیف- سیاسی ویژه رأی اولی ها در پارک ها یا فرهنگسراهای شهر از سوی ستاد مرکزی انتخابات آیت ا… رئیسی درمراکزاستان ها همراه با اجرای برنامه های متنوع، شاد و برنامه ریزی جهت اجرای مسابقات، راه اندازی تریبون آزاد یا رژه موتوری ویژه این گروه همراه با ماشین صوت و…
استفاده از ذوق، استعداد، پیشنهادات و طرح های ابتکاری خواهران و بسیجیان فعال فرهنگی محلات به نفع آیت ا… رئیسی. سه شب آخر منتهی به ۲۸ خرداد روزهای بسیار حساسی است. قطعاً برخی برای تخریب چهره آقای رئیسی برنامه دارند و بیکار نیستند.جهت نورافشانی به صورت همزمان در چند نقطه شهر از هم اکنون با نهادهای متولی هماهنگ شود. (دقت شود این امور اسراف نیست بلکه سرمایه گذاری است). می توان طرح رزمایش مجازی در اینستا و توئیتر و… با موضوع رأی به آیت ا… رئیسی و دعوت به انتخابات برای دو روز آخر منتهی به ۲۸ خرداد و خصوصاً صبح ۲۸ خرداد آماده کرد.
از هیأت امنای همه مساجد و سازمان تبلیغات و نهادهای متولی بپرسید برای شور انتخاباتی تا کنون جلسه ای تشکیل داده اند؟ حتماً از روابط عمومی ادارات، بانک هاو…که همسو با نظر و تفکر آیت ا… رئیسی مطالبه کنید و بپرسیم سهمتان برای خلق حماسه حضور چه بوده است؟!.
ذاکرین محترم اهل بیت(ع) به عنوان گروه مرجع خصوصاً با در پیش رو بودن مناسبت های مذهبی نقش مهمی در گوشزد کردن حساسیت حماسه حضور دارند. فقط کافیست در آخر مجلس یا هنگام دعا فقط درحد یک دقیقه یک گریز یا دعای انتخاباتی به نفع کاندیداتوری آیت ا… رئیسی انجام دهند.
بسیج اصناف یک جماعت متدین و یک ظرفیت بسیار عالی با سابقه انقلابی بسیار درخشان هستند. آنان هم می توانند در تهیه اقلام تبلیغاتی از جمله پوستر و تشکیل ستاد به نفع آیت ا… رئیسی و با استفاده از این ظرفیت یک تراکت دعوت به انتخابات طراحی نموده و تقدیم به ستادمرکزی انتخابات آیت ا… رئیسی نمایند تا با نصب در درب مغازه فضای شهر را انتخاباتی کنند.
امیدوارم شما دوستداران آیت ا… دکتر رئیسی هم با برگزاری جلسه و هم افزایی و اقدام- سریع گامی جهت تحقق مشارکت حداکثری بردارید.
نکته پایانی اینکه: توقف در شعار دادن و جلسه گرفتن ممنوع؛ زمان کم داریم و دشمن بی شمار و باید با تمام توان و بهره مندی از همه ظرفیت های رسانه ای و تبلیغات موبایل و هر ستاد یک خانه در اختیار گرفتن فضاهای سمعی و بصری و… نتیجه انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به نفع آیت ا… دکتر سیدابراهیم رئیسی تمام کنیم.

سیدمحی الدین حسینی ارسنجانی

انتهای پیام/