مدیریت شهری به تجربه،تعهدو تخصص افرادنیازدارد نه لیست سیاسی شورا
مدیریت شهری به تجربه،تعهدو تخصص افرادنیازدارد نه لیست سیاسی شورا

به گزارش پگاه خبر؛نماینده مردم شیرازو زرقان در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که انتخاب اعضای شورا در شهرها براساس لیست‌های سیاسی، پاسخگوی نیاز شهروندان و مدیریت شهری نیست. علیرضا پاک فطرت ضمن تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات یعنی اهمیت قائل بودن برای سرنوشت خود و جامعه، تاکید کرد: انتخاب افراد یک لیست برای […]

به گزارش پگاه خبر؛نماینده مردم شیرازو زرقان در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که انتخاب اعضای شورا در شهرها براساس لیست‌های سیاسی، پاسخگوی نیاز شهروندان و مدیریت شهری نیست.

علیرضا پاک فطرت ضمن تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات یعنی اهمیت قائل بودن برای سرنوشت خود و جامعه، تاکید کرد: انتخاب افراد یک لیست برای حضور در شورا، در مدیریت شهری تاثیرگذار نیست، بلکه باید به تجربه، تعهد و تخصص افراد در انتخاب آنان توجه داشت.

پاک‌فطرت بر لزوم تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو، خاطرنشان کرد: قهر با صندوق رای، نه تنها مشکلی از مشکلات کشور حل نخواهد کرد بلکه منجر به بدتر شدن شرایط هم خواهد شد.

او با بیان اینکه همه افراد باید برای تعیین سرنوشت خود رای دهند، افزود: به نظر میرسد مردم باید برای انتخاب رئیس جمهور آینده، سنجیده‌تر عمل کرده و کاندیداها هم از طرح شعارهایی که جنبه عملیاتی ندارد، پرهیز کنند و بدانند که مردم از شعار و ادعا خسته هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم هم باید به صداقت کاندیداها توجه کنند و در سرنوشت ۴ ساله و حتی یک دهه آینده خود سهیم باشند.

پاک‌فطرت با تاکید بر اینکه مردم باید برای برگزیدن بهترین‌ها و اصلح‌ترین‌ها در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها انتخاب کنند، به کاندیداهای شوراها توصیه و متذکر شد که کاری به مسائل سیاسی نداشته باشند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تمام کاندیداها به قصد پیروزی به میدان آمده‌اند و باید اخلاق انتخابات را رعایت کنند، گفت: افرادی که تخصص ندارند، باید توان خود را بسنجند و با کناره‌گیری از عرصه رقابت، مسیر را برای افرادی که در این زمینه تخصص دارند، هموار کنند.

انتهای پیام

مدیریت شهری