جانشین مرزبانی ناجا :”سید نور خدا موسوی” در دفاع از آرمان های نظام و حریم ولایت مردانه ایستادگی کرد
جانشین مرزبانی ناجا :”سید نور خدا موسوی” در دفاع از آرمان های نظام و حریم ولایت مردانه ایستادگی کرد

جانشین مرزبانی ناجا، گفت: “سید نور خدا موسوی” از جمله بزرگ مردانی است که تا پای جان در دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حریم ولایت مردانه ایستاد و در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نکرد . به گزارش پگاه خبر، سردار “احمدعلی گودرزی” در مراسم اولین سالگرد شهادت […]

جانشین مرزبانی ناجا، گفت: “سید نور خدا موسوی” از جمله بزرگ مردانی است که تا پای جان در دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حریم ولایت مردانه ایستاد و در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نکرد .

به گزارش پگاه خبر، سردار “احمدعلی گودرزی” در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید شاخص “سیدنورخداموسوی” با بیان رشادت ها و دلاوری های مردم لرستان چه قبل از انقلاب در جبهه  مبارزه با طاغوت و چه بعد از انقلاب در ۸ سال دفاع مقدس که موجب فخر و مباهات ایران اسلامی است، گفت: اوج دلاوری مردی های رزمندگان لرستان  در عملیات “حاج عمران” بود که لشکر همیشه پیروز ۵۷ به عنوان خط شکن این عملیات راه را برای عملیات های دیگر و فتح الفتوح های رزمندگان اسلام باز کرد.

وی افزود: از دیگر عملیات هایی که می توان اوج خلوص نیت و سربازی رزمندگان لرستان را دید در منطقه شلمچه رخ داد و در این عملیات بیش از ۴۰۰ شهید از این استان به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

جانشین مرزبانی ناجا ادامه داد: امتیاز رزمندگان لرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی نقش پشتیبانی از جنگ بود که از آن می توان اوج سخاوت و ایثار مادران و همسران و بانوان این استان را به وضوح مشاهده کرد.

سردار گودرزی با اشاره به فرمایش های  مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  در اوصاف رشادت های مردمان لر که فرمودند «رزم مردمان لرستان بیش از آن که شنیدنی باشد دیدنی است چرا که من به شخصه در سال ۵۹ دلاوری های آنان را  از نزدیک  دیده ام»، بیان داشت:  لرستان به عنوان خاکریز دوم جنگ، دومین استان صدمه دیده از جنگ بود که با تقدیم ۶ هزار و ۳۰۰ شهید  دین خود را به انقلاب ادا کرد تا جایی که شهرستان پلدختر به عنوان هویزه ثانی شناخته شد.

وی در ادامه تصریح کرد: شهید “سید نور خدا موسوی”  نمونه ای از  بزرگ مردانی  است که تا پای جان در دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حریم ولایت مردانه ایستاد و در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نکرد و ما خود را مدیون این شهدا می دانیم.

جانشین مرزبانی ناجا در پایان، گفت: امروز نیروی انتظامی خود را خادم مردم می داند و در حراست و حفاظت از  آرمان های  نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران و حریم ولایت چه در درون شهرها و چه در مرزها تا آخرین قطره خون ایستادگی و مقاومت می کند.