۲کشته در برخورد پژو۴۰۵ با کامیون در محور زاهدان-بم
۲کشته در برخورد پژو۴۰۵ با کامیون در محور زاهدان-بم

بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه پژو ۴۰۵ با کامیون بنز در محور “زاهدان – بم” فرعی روستای “چشمه زیارت” ۲ نفر در دم جان باختند. سرهنگ “کشواد بهروزی زاده”، رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان، در گفت و گو با خبرنگار پگاه خبر، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: روز […]

بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه پژو ۴۰۵ با کامیون بنز در محور “زاهدان – بم” فرعی روستای “چشمه زیارت” ۲ نفر در دم جان باختند.

سرهنگ “کشواد بهروزی زاده”، رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان، در گفت و گو با خبرنگار پگاه خبر، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: روز گذشته یک فقره تصادف فوتی درکیلومتر ۲۰فرعی روستای “چشمه زیارت” واقع در محور اصلی “زاهدان” به “بم” به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با ۲ نفر سرنشین به صورت رخ به رخ به شدت با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرده است.

سرهنگ بهروزی زاده  تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه هر ۲ سرنشین خودروی پژو بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

رئیس پلیس راه شمال استان خاطر نشان کرد: علت تامه تصادف توسط کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ سواری پژو نسبت به کامیون  اعلام شده است.