رییس کمیسیون سلامت، محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: طرح ساماندهی محور دروازه قرآن تا پلیس راه شیراز- اصفهان بررسی شد.
رییس کمیسیون سلامت، محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: طرح ساماندهی محور دروازه قرآن تا پلیس راه شیراز- اصفهان بررسی شد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی و اموربین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر«علی ناصری» گفت: مقرر شد شهرداری به منظور دریافت نظرات فنی و کارشناسی برای عملیاتی‌شدن این طرح، کارگروهی تخصصی با محوریت منطقه سه و با حضور معاونتهای معماری و شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری تشکیل و […]

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی و اموربین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر«علی ناصری» گفت: مقرر شد شهرداری به منظور دریافت نظرات فنی و کارشناسی برای عملیاتی‌شدن این طرح، کارگروهی تخصصی با محوریت منطقه سه و با حضور معاونتهای معماری و شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری تشکیل و نتایج را در مدت یک ماه آینده به منظور بررسی به شورا ارائه کند.
رییس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز از برگزاری دومین همایش تاب‌آوری زیست بوم شیراز با رویکرد مدیریت منابع آب فضای سبز، سیلاب و آبخیزداری شهری خبر داد و افزود: برای برگزاری این همایش پانصد میلیون ریال اعتبار اختصاص یافت و مقرر شد زمان برگزاری همایش نیز به نیمه دوم دی ماه موکول شود.
وی بااشاره به اینکه ماهیت این همایش از نوع کاربردی است نه عملیاتی، برگزاری همایش به صورت کارگروه‌های تخصصی شامل آبخیزداری – آبخوان‌داری- منابع آب شهرداری برای تامین آب فضای سبز شهری – تاب آوری زیست بوم مهار سیلاب و راهکارهای مقابله با خشکسالی را از پیشنهادات جلسه عنوان کرد.