دستور استاندار البرز برای رفع دغدغه‌های نماینده ولی‌فقیه در اشتهارد
دستور استاندار البرز برای رفع دغدغه‌های نماینده ولی‌فقیه در اشتهارد

استاندار البرز با اشاره به مباحث ایجاد شده پیرامون نصب یک آسانسور در فرمانداری شهرستان اشتهارد گفت: تاکید کردیم که هرگونه تغییر در امکانات فرمانداری باید برای خدمت به شهروندان و با هدف تکریم ارباب رجوع مورد استفاده قرار گیرد. به گزارش پگاه خبر به نقل از ایرنا عزیزاله شهبازی پنجشنبه در گفت و گو […]

استاندار البرز با اشاره به مباحث ایجاد شده پیرامون نصب یک آسانسور در فرمانداری شهرستان اشتهارد گفت: تاکید کردیم که هرگونه تغییر در امکانات فرمانداری باید برای خدمت به شهروندان و با هدف تکریم ارباب رجوع مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از ایرنا عزیزاله شهبازی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: باخبر شدیم که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج در خصوص موضوعی در شهرستان اشتهارد دغدغه داشته اند و در بخشی از خطبه های هفته گذشته نیز آن را مطرح نمودند.

وی اظهار داشت: بر این اساس دستور رسیدگی موضوع صادر شد و تاکید کردیم که هرگونه استفاده فردی از امکانات ایجاد شده ممنوع و در صورت لزوم نیز این طرح فیزیکی تغییر کاربری داده شود.

شهبازی افزود: وحدت و همبستگی و پرهیز از هرگونه هزینه غیرضرور در ادارات در شرایط کنونی اقتصادی مهمترین  شعار ما در مدیریت استان است و در این راه هرگونه همفکری و نقد منصفانه را با هدف توسعه استان می پذیریم.

معتقدیم رسیدن به توسعه همه جانبه استان و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در ابعاد مختلف در گرو همفکری و وحدت عملی است و بر این اساس با توجه به وظایف قانونی و نیز بهره مندی از  توصیه های مشفقانه و پیشنهادهای آیت الله حسینی همدانی و همه نخبگان استان مصمم به پیشرفت البرز هستیم.

شهبازی یادآور شد که همچنین در گفت و گو با رییس دانشگاه علوم پزشکی دستور لازم برای بررسی وضعیت خدمات درمانی بیمارستان شهر اشتهارد صادر شد و معاون امور عمرانی استانداری البرز نیز مامور شد تا مشکلات این بیمارستان را در اسرع وقت جمع بندی و گزارش کند تا برای بهبود شرایط خدمت رسانی به بیماران و شهروندان در این مرکز درمانی تصمیم لازم را اتخاذ گردد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد که بدون تردید همه مسوولان استان و فرمانداران دغدغه ای جز خدمت به مردم و رفع مشکلات استان را نباید داشته باشند.