۳۲۷ بنگاه اقتصادی سال گذشته دراستان به بهره برداری رسیده است
۳۲۷ بنگاه اقتصادی سال گذشته دراستان به بهره برداری رسیده است

به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت اله رحیمی در جلسه دیدار با مدیران عامل بانک‌های استان با گرامی داشت سال نو و با بیان اینکه در سال گذشته هماهنگی خوبی میان بانک‌ها و دستگاهای اجرایی انجام گرفته افزود‌: ضروری است تا نسبت به خدمات انجام گرفته به واحدهای تولیدی اطلاع رسانی شود و در این زمینه در […]

به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت اله رحیمی در جلسه دیدار با مدیران عامل بانک‌های استان با گرامی داشت سال نو و با بیان اینکه در سال گذشته هماهنگی خوبی میان بانک‌ها و دستگاهای اجرایی انجام گرفته افزود‌: ضروری است تا نسبت به خدمات انجام گرفته به واحدهای تولیدی اطلاع رسانی شود و در این زمینه در سال گذشته بیش از ۳۲۷ بنگاه اقتصادی در استان به بهره برداری رسیده است.
وی خاطر نشان کرد : در سال ۹۹ روزانه یک واحد تولیدی در فارس راه اندازی شده که نشان از اشتیاق سرمایه گذاران و تسهیل در امور مربوطه دارد.
نماینده عالی دولت در استان فارس از احیا ۱۹۵ واحدهای غیر فعال در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت : باید به گفتمان مشترک در جامعه کارآفرین و سرمایه گذاری برسیم زیرا بانک ها بنگاهی اقتصادی اند به دنبال تامین منافع.
رحیمی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: افت و خیز های اقتصادی در اختیار سرمایه گذاران نیست و تحمیلی است وبه همین دلیل باید پیش بینی لازم برای پاسخگویی به مطالبات بانکی انجام پذیرد.
استاندار فارس کاهش فعالیت های غیر ضروری در اعطای تسهیلات و شناسایی موانع پیش روی بانک‌ها را از جمله اهداف در سال ۹۹ بر شمرد و گفت: بانک‌ها موانع تولید را احصا کنند
عملکرد بانک های عامل استان در سال ۹۹ مثبت است.
وی با بیان اینکه فارس هنوزاستانی صنعتی نشده است افزود: تشکیل صندوق های پروژه ای و استفاده و ازقوانین تهاتر دنبال شود.
گفتنی است این جلسه با ارائه گزارش مدیر عامل بانک های استان پایان یافت.

انتهای پیام/